|
Pagina 1 van 1 |
[ 7 berichten ] |
Auteur | Bericht |
---|---|
forumlegende
Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 59 Locatie: in a kreezie world |
Bericht binnenkort een nieuw pronostiek-seizoen ?
Beste Iendrachters / pronostiek-fanaten,
het was aanvankelijk mijn bedoeling om binnen een viertal weken pronostiekseizoen nummer 22 op te starten. Ondanks de matige belangstelling vorig seizoen was ik bereid om er nog een jaartje bij te doen. De omstandigheden echter doen mij twijfelen, vandaar dit bericht. Ik richt mij tot jullie met de vraag : starten we binnen enkele weken met het 22ste seizoen of lassen we een sabbatjaar in. Iedereen die het wil mag gerust een antwoord posten – het mag ook via een pb. Alvast bedankt voor begrip en medewerking. _________________ Iendracht 4ever. |
03 Jul 2024, 16:01 |
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 757 Leeftijd: 72 Locatie: Koksijde |
Bericht Re: binnenkort een nieuw pronostiek-seizoen ?
Dag Nonkeltje,
ik weet het ook niet goed. Zal er volgend seizoen nog een Eendracht Aalst zijn, of zullen er 2 zijn: - Jong Lede dat in het PC stadion in Aalst speelt - De Turken die met Eendracht Aalst onder stamnummer 90 ergens anders dan in Aalst gaan spelen. Welke spelers van EA die vorig seizoen bij ons speelden zullen bij 1 van de 2 hierboven vermelde ploegen actief zijn? Zonder op een EA te kunnen pronostikeren is er weinig animo denk ik. Alleszins nog een goede vakantie en erg veel waardering voor al de energie die je in de pronostiek stopt. |
04 Jul 2024, 8:04 |
|
forumlegende
Merci voor de jarenlange inspanningen maar aangezien 'onzen iendracht' neit meer zal meedoen, enkel ene flauw afkooksles Jong Eendracht Lede Aalst, dat eigenlijk gewoon de ploeg en het bestuur van Lede zijn met hun stamnummer in ons stadion, is de pronostiek nimmer zo leuk; Gewoon mijn mening.
_________________ Iendracht forever mor fusie never! |
07 Jul 2024, 10:46 |
|
forumlegende
Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2656 Leeftijd: 68 Locatie: Oilsjt |
kreezie nonkeltje schreef: Beste Iendrachters / pronostiek-fanaten, het was aanvankelijk mijn bedoeling om binnen een viertal weken pronostiekseizoen nummer 22 op te starten. Ondanks de matige belangstelling vorig seizoen was ik bereid om er nog een jaartje bij te doen. De omstandigheden echter doen mij twijfelen, vandaar dit bericht. Ik richt mij tot jullie met de vraag : starten we binnen enkele weken met het 22ste seizoen of lassen we een sabbatjaar in. Iedereen die het wil mag gerust een antwoord posten – het mag ook via een pb. Alvast bedankt voor begrip en medewerking. Nonkeltje ik zou nog even wachten! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
09 Jul 2024, 12:25 |
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 211 Leeftijd: 70 Locatie: Kreta |
K N voortdoen heeft totaal geen enkel nut
|
09 Jul 2024, 23:43 |
|
forumlegende
Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 59 Locatie: in a kreezie world |
Aan allen : bedankt voor de reacties.
Het huidige Eendracht Aalst onder stamnummer 90 is naar de vaantjes geholpen. Het is enkel nog wachten op het definitieve einde. Ik zal de 22ste editie voorlopig niet opstarten. Wel kijk ik uit naar een nieuw project in de toekomst, waar de geïntresseerden zich wél kunnen achter scharen. Laat ons hopen dat er iets degelijks kan worden opgestart, het zou trouwens voor animo kunnen zorgen, hier op het forum. In dat geval ben ik sowieso bereid om seizoen 22 op gang te trekken. Bedankt voor het begrip, sportieve groeten ! _________________ Iendracht 4ever. |
10 Jul 2024, 20:01 |
|
forumlegende
kreezie nonkeltje schreef: Aan allen : bedankt voor de reacties. Het huidige Eendracht Aalst onder stamnummer 90 is naar de vaantjes geholpen. Het is enkel nog wachten op het definitieve einde. Ik zal de 22ste editie voorlopig niet opstarten. Wel kijk ik uit naar een nieuw project in de toekomst, waar de geïntresseerden zich wél kunnen achter scharen. Laat ons hopen dat er iets degelijks kan worden opgestart, het zou trouwens voor animo kunnen zorgen, hier op het forum. In dat geval ben ik sowieso bereid om seizoen 22 op gang te trekken. Bedankt voor het begrip, sportieve groeten ! _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
10 Jul 2024, 22:53 |
|
Pagina 1 van 1 |
[ 7 berichten ] |