Beker 2017 - 2018 - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 141 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 10
 Beker 2017 - 2018 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
Jean schreef:
De Segers schreef:
Davy schreef:

Uiteraard... kvroeg het me gewoon af. kwas benieuwd naar de doelpunten...


De match is gefilmd. Stond opgesteld naast de schrijvende pers aan blok D. Kweet wel niet wie het was. Was een man van Afrikaanse origine.

Wat betreft 'Sterke Jan', stevig in duel maar qua snelheid heb ik mijn twijfels (net als onze andere flank trouwens (snelheid)) dus als we tegen ploegen spelen met wat snelle flanken/spitsten komen we in de problemen vrees ik.


Dat is de papa van Diarra. Hij filmt alle matchen voor eigen gebruik.


Geweldig toch dat er zo een mensen bestaan, zouden ze achteraf de beelden bekijken en zien wat er beter kan ;)

_________________
Afbeelding


17 Aug 2017, 7:24
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
De Segers schreef:
Davy schreef:
AlostanA schreef:

Samenloop van omstandigheden, mensen gaan nu eenmaal op verlof.


Uiteraard... kvroeg het me gewoon af. kwas benieuwd naar de doelpunten...


De match is gefilmd. Stond opgesteld naast de schrijvende pers aan blok D. Kweet wel niet wie het was. Was een man van Afrikaanse origine.

Wat betreft 'Sterke Jan', stevig in duel maar qua snelheid heb ik mijn twijfels (net als onze andere flank trouwens (snelheid)) dus als we tegen ploegen spelen met wat snelle flanken/spitsten komen we in de problemen vrees ik.


Ik deel volledig je analyse. Tegen Duffel eergisteren probeerden we een hoog blok neer te zetten, maar de keerzijde daarvan is dat je dan veel ruimte in de rug hebt. Als je dan speelt tegen een tegenstander met snelle spitsen en een middenvelder die een lange pass kan versturen, dan kom je in de problemen, tenzij je zelf 2 supersnelle centrale verdedigers hebt. Verstraeten is snel, maar Ntika, Gyselinck en Claeys zijn dit overduidelijk niet, hun kwaliteiten liggen elders. Tegen Duffel spelen we dus 3-3, kunnen we eigenlijk nog winnen, maar als het op een gegeven moment 4-0 wordt, dan was dat (op basis van de kansen, niet van het spelbeeld!) niet overdreven, want die middenmid van Duffel (Rijmenants) strooide met prachtige voorzetten. Kleine kanttekening: die kerel heeft wel 5 jaar in eerste en tweede klasse gespeeld - STVV en KSK Heist). Wat doet die in de tweede amateurliga?


19 Aug 2017, 11:53
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
filip.dhose schreef:
De Segers schreef:
Davy schreef:

Uiteraard... kvroeg het me gewoon af. kwas benieuwd naar de doelpunten...


De match is gefilmd. Stond opgesteld naast de schrijvende pers aan blok D. Kweet wel niet wie het was. Was een man van Afrikaanse origine.

Wat betreft 'Sterke Jan', stevig in duel maar qua snelheid heb ik mijn twijfels (net als onze andere flank trouwens (snelheid)) dus als we tegen ploegen spelen met wat snelle flanken/spitsten komen we in de problemen vrees ik.


Ik deel volledig je analyse. Tegen Duffel eergisteren probeerden we een hoog blok neer te zetten, maar de keerzijde daarvan is dat je dan veel ruimte in de rug hebt. Als je dan speelt tegen een tegenstander met snelle spitsen en een middenvelder die een lange pass kan versturen, dan kom je in de problemen, tenzij je zelf 2 supersnelle centrale verdedigers hebt. Verstraeten is snel, maar Ntika, Gyselinck en Claeys zijn dit overduidelijk niet, hun kwaliteiten liggen elders. Tegen Duffel spelen we dus 3-3, kunnen we eigenlijk nog winnen, maar als het op een gegeven moment 4-0 wordt, dan was dat (op basis van de kansen, niet van het spelbeeld!) niet overdreven, want die middenmid van Duffel (Rijmenants) strooide met prachtige voorzetten. Kleine kanttekening: die kerel heeft wel 5 jaar in eerste en tweede klasse gespeeld - STVV en KSK Heist). Wat doet die in de tweede amateurliga?


Awel, de voorzitter van Duffel beloofde een kanjer van een transfer, en hij kwam zijn belofte na!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


19 Aug 2017, 12:01
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
Reeksgenoot Hamme 3-0 verloren bij RWDM


20 Aug 2017, 8:55
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
Op welke datum is de ronde met de eersteklassers voor de beker?


20 Aug 2017, 20:25
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
BDS schreef:
Op welke datum is de ronde met de eersteklassers voor de beker?


als het dezelfde kalender als vorig jaar volgt, dan wordt dat 20 september vermoed ik. Eerst Luik kloppen natuurlijk


20 Aug 2017, 21:18
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
makkelijk gewonnen vandaag zonder diep te moeten gaan. De rock al vroeg in vorm bij dit seizoensbegin. Goeie Diarra, maar ook onze nieuwe linksback deed het heel goed vond ik! gezellig goed gevulde thuistribune, mooie collectieve teamprestatie en andermaal een topper tegen Luik afgedwongen... mooie namiddag!


20 Aug 2017, 21:23
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
Wedstrijd die na 10 minuten al gespeeld was door goede reactie van De Rock voor doel en door een zeer mooi doelpunt van Diarra. Halle had geen reactie in huis. Tweede helft was overbodig, zeker toen het 3-0 werd. Het uitspelen van situaties met een of twee man meer moet nog beter, zo lieten we zeker 2 of 3 goals liggen.
Sterke prestatie van heel het team, hopelijk ook tegen Luik meer van hetzelfde!


20 Aug 2017, 21:47
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
Davy schreef:
BDS schreef:
Op welke datum is de ronde met de eersteklassers voor de beker?


als het dezelfde kalender als vorig jaar volgt, dan wordt dat 20 september vermoed ik. Eerst Luik kloppen natuurlijk


En nieuw dit jaar is dat de kleine ploeg thuis speelt. We ontvangen dus een ploeg uit 1A.


20 Aug 2017, 21:57
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
Jean schreef:
Davy schreef:
BDS schreef:
Op welke datum is de ronde met de eersteklassers voor de beker?


als het dezelfde kalender als vorig jaar volgt, dan wordt dat 20 september vermoed ik. Eerst Luik kloppen natuurlijk


En nieuw dit jaar is dat de kleine ploeg thuis speelt. We ontvangen dus een ploeg uit 1A.


één belangrijke nuance, als de kleine ploeg de "grote" ploeg KAN ontvangen. ;-)


20 Aug 2017, 22:07
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
BDS schreef:
Jean schreef:
Davy schreef:

als het dezelfde kalender als vorig jaar volgt, dan wordt dat 20 september vermoed ik. Eerst Luik kloppen natuurlijk


En nieuw dit jaar is dat de kleine ploeg thuis speelt. We ontvangen dus een ploeg uit 1A.


één belangrijke nuance, als de kleine ploeg de "grote" ploeg KAN ontvangen. ;-)


Inderdaad, de miserie kan, bij plaatsing tegen Luik, opnieuw beginnen.


20 Aug 2017, 22:54
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15
Berichten: 630
Leeftijd: 37
Locatie: OILSJT
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
Sterke collectieve prestatie idd ! Het had meer kunnen zijn, maar ben toch tevreden met wat ik gezien heb vandaag. (y)

Luik moet opnieuw te pakken zijn denk ik als we met dezelfde ingesteldheid aantreden. :boks:

Die eersteklasser ontvangen als we Luik kloppen mogen we weer schoon op onzen buik schrijven dankzij de prutsers ! :hmm: Als ons tribune er nog niet staat en de werken voor het stadion nog niet voltooid zijn gaan we er niet moeten op hopen. Als Dender niet kan doorgaan om deze redenen, nog veel minder tegen een eersteklasser ... :hmm:

_________________
!!! Iendracht Oilsjt back to glory !!!


21 Aug 2017, 0:31
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
Los Beldos schreef:
Sterke collectieve prestatie idd ! Het had meer kunnen zijn, maar ben toch tevreden met wat ik gezien heb vandaag. (y)

Luik moet opnieuw te pakken zijn denk ik als we met dezelfde ingesteldheid aantreden. :boks:

Die eersteklasser ontvangen als we Luik kloppen mogen we weer schoon op onzen buik schrijven dankzij de prutsers ! :hmm: Als ons tribune er nog niet staat en de werken voor het stadion nog niet voltooid zijn gaan we er niet moeten op hopen. Als Dender niet kan doorgaan om deze redenen, nog veel minder tegen een eersteklasser ... :hmm:


Moeskroen ontvangen zou nog net moeten lukken


21 Aug 2017, 7:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
Erg dat wij om 16u 15 euro moesten betalen omdat de kaarten van 10 euro uitverkocht zijn, je komt dan op de tribune, en het sfeervak van 10 euro is leeg...? Zo doe je natuurlijk niet aan klanten binding! (n)


21 Aug 2017, 7:52
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Beker 2017 - 2018
England4ever schreef:
Erg dat wij om 16u 15 euro moesten betalen omdat de kaarten van 10 euro uitverkocht zijn, je komt dan op de tribune, en het sfeervak van 10 euro is leeg...? Zo doe je natuurlijk niet aan klanten binding! (n)

Ik betaalde nog 10Euro, maar is inderdaad schandalig! Net als hoe alles er daar bijligt, komaan zeg, wat van die ijzeren platen leggen aan die hamburgerkramen, cafe's en loketten is dat zoveel gevraagd of werk voor het stad? Aan die loketten kant steenweg, lagen er van die rioolbuizen waar je moest overstappen, en nog een geluk dat het droog was gisteren, stel u voor als het regent.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


21 Aug 2017, 8:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 141 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst