Eendracht Aalst - Roeselare - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 17
 Eendracht Aalst - Roeselare 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2578
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
We hadden een droomstart met de vroege openingsgoal van Olivier De Castro. Nadien trokken we ons snedig wedstrijdbegin nog even door. Er werd aan een hoog tempo gespeeld, er was veel beweging en we legden knappe combinaties op de mat. Halverwege de eerste helft moesten we wat gas terugnemen en Roeselare kwam in de wedstrijd. Ze kregen dan ook enkele mogelijkheden (een knal in het zijnet en Sene die het met een hakje te mooi wou afmaken). Echt ontsnappen aan de gelijkmaker deden we toen we de bal tot twee keer toe van de lijn konden keren. In plaats van 1-1 werd het aan de overkant 2-0 op een ideaal moment toen Gallucci een aarzeling in de bezoekende defensie kon afstraffen.
Roeselare kwam in een andere veldbezetting uit de kleedkamer en dat had bijna direct resultaat. De Rechter, nu mee in de spits, kon uithalen maar zijn poging werd knap in corner geduwd door Van Den Noortgaete. De bezoekers bleven proberen maar onze verdediging stond goed te spelen en als er toch eens een bal voorbij geraakte, lag Van Den Noortgaete in de weg. Wij kregen ruimte om tegen te prikken. De beste mogelijkheid die er uit voortkwam, was een poging van Cousin (net over). De aansluitingstreffer kwam er dan toch nadat Sene een hoekschop in doel kopte. Ze verdienden misschien wel een goal maar de manier waarop was wa moeilijk om te accepteren. De lijnrechter die onterecht een corner toekent en hen zo eigenlijk weer helemaal in de match brengt. Gelukkig hielden we nadien stand. Meer zelfs, vijf minuten voor tijd kon Wouter Moreels de verlossende treffer tegen de netten koppen na voorbereidend werk van Ken Van Damme.
De eerste thuisoverwinning is binnen en met 7 op 9 kunnen we gerust van een geslaagde start spreken. We waren efficiënter dan Roeselare vandaag en de zege is dan ook niet gestolen, ook al hadden we het in bepaalde fasen van de wedstrijd moeilijk.
Wat me ook opviel, is dat Depoitre helemaal niet topfit oogde. Hij begon erg sterk in zijn gekende stijl maar hij moest toch gas terugnemen. Soms leek het zelfs dat hij weer last had maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij zichzelf wa tegenkwam en zijn tweede adem moest zoeken. Laat ons dus hopen dat het het tweede is want met of zonder Depoitre is een wereld van verschil.


04 Sep 2011, 20:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
salvador schreef:
de clerus schreef:
Persconferentie E. Aalst - KSVR

http://www.youtube.com/watch?v=2RdiV7F_9nA

"Ik vond Aalst al bij al een verdiende overwinning." (hulptrainer van Roeselare)
"Het belang van Depoitre moet je niet onderschatten." (hulptrainer Roeselare)


Ode kreeg een andere opdracht dan Laurent :wow:

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Sep 2011, 20:50
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3418
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Sportingcat schreef:
wie waren de beste mannen bij Roeselare?

Hoe deden Lutun en Sene het?


serebrennikov alleszins niet.
Sene, daar ging dringing van uit. en af en toe van dat rugnummer11 (ken zijnen naam ni) ook. voor de rest.. de besten speelden veruit allemaal bij de thuisploeg. Niets af te dingen op deze overwinning. dik en dik verdiend. Uitblinker was Kestens... al een hele tijd op topniveau. De Castro ook meer dan degelijk... en dan uiteraard Depoitre die op elk moment een dreiging blijft, de tijd dat hij op het veld staat.
Verheyden ook een goeie match. Ik vind trouwens dat cousin beter speelt wanneer hij steun heeft van verheyden.
Eigenlijk doe je ook onrecht aan de rest, want iedereen speelde op hoog niveau, op eentje na zeker

Mja, ge kunt er ni omheen, maar Ode was andermaal diegene die wat uit de toon viel. Ik mis bij Ode vooral de inzet en verbetenheid om er iets van te willen maken... zo lijkt het althans... en dan merk je natuurlijk een groot verschil met diegene die hij komt vervangen uiteraard.

Gewoon een hele mooie wedstrijd... Chapeau !!

als we gespaard blijven van pech, dan is alles aanwezig om een goed figuur te slaan in tweede.


04 Sep 2011, 20:52
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5540
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Davy schreef:
Sportingcat schreef:
wie waren de beste mannen bij Roeselare?

Hoe deden Lutun en Sene het?


serebrennikov alleszins niet.
Sene, daar ging dringing van uit. en af en toe van dat rugnummer11 (ken zijnen naam ni) ook.


Die 11 was Lutun. Ik vond Di Lallo (nr. 20) de beste bij Roeselare.


04 Sep 2011, 20:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Smetje schreef:
Davy schreef:
Sportingcat schreef:
wie waren de beste mannen bij Roeselare?

Hoe deden Lutun en Sene het?


serebrennikov alleszins niet.
Sene, daar ging dringing van uit. en af en toe van dat rugnummer11 (ken zijnen naam ni) ook.


Die 11 was Lutun. Ik vond Di Lallo (nr. 20) de beste bij Roeselare.


Speler met N° 20 kon me zeer bekoren (y)

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Sep 2011, 21:00
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Onderkroiper schreef:
salvador schreef:
de clerus schreef:
Persconferentie E. Aalst - KSVR

http://www.youtube.com/watch?v=2RdiV7F_9nA

"Ik vond Aalst al bij al een verdiende overwinning." (hulptrainer van Roeselare)
"Het belang van Depoitre moet je niet onderschatten." (hulptrainer Roeselare)


Ode kreeg een andere opdracht dan Laurent :wow:


Is dat zo verwonderlijk? Het zijn nog altijd taken van een spits toch. Het is nu niet dat ze hem gevraagd hebben om in de goal te gaan staan he. Geen uitleg voor het mindere presteren in elk geval.
Ik denk niet zo zeer dat het aan zijn motivatie ligt. Ik denk dat hij vooral met een gebrekkig vertrouwen kampt (nieuw in de ploeg, gemiste strafschop, slechte voorbereiding, slechte competitiestart, van de basiself naar de bank,...) en dat het niveau van 2e klasse iets te hoog is voor hem.


04 Sep 2011, 21:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Ik dacht da Serebrenikov daar trainer-speler was?
Hoe komt het dan dat daar een andere trainer zit...of heb ik het verkeerd op?


04 Sep 2011, 21:02
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
voorbijganger schreef:
Ik dacht da Serebrenikov daar trainer-speler was?
Hoe komt het dan dat daar een andere trainer zit...of heb ik het verkeerd op?


T2 Gaby Demanet doet blijkbaar de persconferentie


04 Sep 2011, 21:02
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2578
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
voorbijganger schreef:
Ik dacht da Serebrenikov daar trainer-speler was?
Hoe komt het dan dat daar een andere trainer zit...of heb ik het verkeerd op?

Serebrennikov is speler-trainer. Gaby Demanet is zijn assistent en zal het wa moeten overnemen tijdens de matchen zeker.


04 Sep 2011, 21:03
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
voor de match met iemand gesproken uit Eindhoven ( supporter PSV) , omdat er in Nederland toch gene voetbal was kwam hij voor de eerste maal naar Aalst kijken , via internet vernomen van de goede sfeer enz... had reeds een sjaal gekocht , na de match niet meer gezien maar kdenk dat hij met een goed gevoel terug naar huis zal gegaan zijn , toch respect voor diene kerel!! :worship:


04 Sep 2011, 21:06
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
tsjoep schreef:
voor de match met iemand gesproken uit Eindhoven ( supporter PSV) , omdat er in Nederland toch gene voetbal was kwam hij voor de eerste maal naar Aalst kijken , via internet vernomen van de goede sfeer enz... had reeds een sjaal gekocht , na de match niet meer gezien maar kdenk dat hij met een goed gevoel terug naar huis zal gegaan zijn , toch respect voor diene kerel!! :worship:

Hoe was de sfeer trouwens?


04 Sep 2011, 21:21
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Hoe was de sfeer trouwens?[/quote]


Zoals in the good old day's in tweede. :EA:


04 Sep 2011, 21:23
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Aug 2011, 21:28
Berichten: 86
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
salvador schreef:
tsjoep schreef:
voor de match met iemand gesproken uit Eindhoven ( supporter PSV) , omdat er in Nederland toch gene voetbal was kwam hij voor de eerste maal naar Aalst kijken , via internet vernomen van de goede sfeer enz... had reeds een sjaal gekocht , na de match niet meer gezien maar kdenk dat hij met een goed gevoel terug naar huis zal gegaan zijn , toch respect voor diene kerel!! :worship:

Hoe was de sfeer trouwens?

Stond zelf in de K en de sfeer was er echt top :EA:

_________________
We're Back !


04 Sep 2011, 21:28
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Aug 2011, 21:28
Berichten: 86
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Onderkroiper schreef:
The Blackwans schreef:
salvador schreef:
Doelpunten (maar ook niks meer) op TV Oost.


Spijtig dat ze de volle tribunes eens niet lieten zien.Net ervoor wel ervaren hoe triestig het op Wetteren wel niet is, daar zit echt wel geen kat. Net provenciaal voetbal.


Ik heb dat wel in beeld gebracht :love:
Veel volk was er zeker in de K, en volgens mij zeker in de omgeving van toegestane limiet :wow:

Ik stond zelf in de K , maar waar ik stond was er toch nog open ruimte maar niet veel voor de rest bomvol !

_________________
We're Back !


04 Sep 2011, 21:32
Junior

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51
Berichten: 180
Locatie: Zwijnaarde
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Sportingcat schreef:
wie waren de beste mannen bij Roeselare?

Hoe deden Lutun en Sene het?


Sene was zijn eigen zichzelve vond ik, namelijk veel talent maar efficientie niks. Heeft in de eerste helft alleen 4 hakjes gedaan. Kan zo bij de nationale ploeg beginnen...moet dringend aan de ploeg beginnen denken ipv aan zijn eigen...
Beste van Roeselare was zeker nr 20 Di Lallo en voor mij was nr 10 (De rechter) ook best te pruimen.

Maar de beste van het plein hadden niet enkel een zwart-wit hart maar ook een zwart-wit shirt aan ;)
Kestens en Flippo achteraan de baas, sterke backs die regelmatig mee oprukken (knap van De Castro), schitterende flanken met gallucci en vooral Cousin en vooraan natuurlijk een menselijke tank en een aalvlugge Moreels. En dan mag je zeker Ken en Ewen niet vergeten. Ge merkt het al ...... een knappe collectieve prestatie ;)
Gewoon een knappe verdiende overwinning!!!


04 Sep 2011, 21:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst