Tienen - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 17
 Tienen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
lolo4ever schreef:
josken1 schreef:
lolo4ever schreef:

Inderdaad een beetje onbegrijpelijk dat Flippo pas op nummer twee stond.Volgens T3 stond Castro op drie.
Vreemd lijstje.

Ik had De Castro hem graag zien trappen.
Zat goed in de wedstrijd en is koelbloedig.

Volgens mij is Ollie eerder warmbloedig met de neiging tot overkoken.

Ik wil zeggen dat hij het minst last van zenuwen heeft ;)

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


18 Aug 2011, 13:53
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
De voorbeschouwing staat online.


18 Aug 2011, 14:04
Miniem

Lid geworden op: 17 Okt 2010, 14:45
Berichten: 52
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
De voorbeschouwing staat online.


(y) alweer mooie voorbeschouwing :EA:


18 Aug 2011, 14:14
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Gilles schreef:
Deef schreef:
Smijt Galluci dan ook maar buiten...


Thompson wordt toch niet buitengegooid? Er wordt gewoon gezegd dat hij de minste was.

Over Galluci heb je gelijk, die loopt al maanden achter zijn beste vorm aan en mag gerust op de bank starten tvv Podevyn.

Smijt Galluci dan ook maar uit de ploeg zou misschien een betere woordkeuze geweest zijn.
BVR heeft meestal gelijk, dus geloof ik nu ook in zijn keuzes. Geef Thompson gewoon een eerlijke kans...


18 Aug 2011, 14:20
Miniem

Lid geworden op: 21 Dec 2008, 18:18
Berichten: 61
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Dat wordt om 2 uur vertrekken jongens :crazy:

Maar ik zal er zijn


18 Aug 2011, 14:47
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14
Berichten: 592
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Deef schreef:
waly 2 schreef:
zijn voorbereiding was zwak en zijn eerste match ook.wat moeten we er dan van denken?

Smijt Galluci dan ook maar buiten...

Wat mij stoort aan Thompson is gewoon dat hij zwak speelt én er ongeïnteresseerd bijloopt. Een speler van zijn kaliber moet dit Aalst normaal naar een hoger niveau tillen. Wat een contrast met de inzet van Depoitre!
Gallucci speelde inderdaad de laatste tijd ook niet goed, maar een gebrek aan inzet kan je die jongen niet verwijten.


18 Aug 2011, 16:53
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5746
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
ik vond gallucci gisteren toch zo slecht niet.


18 Aug 2011, 17:24
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Gilles schreef:
filibert schreef:
Op die moment zat Marc of Bob beter in de wedstrijd maar blijkbaar stond Ode als eerste op het blad?


Ik herhaal: vorig seizoen was Flippo onze vaste nummer 1 in de penalties en hij trapte ze bijna allemaal binnen, waarom veranderen?

Miste er wel 2 belangrijke, één in de bekermatch tegen Beerschot en één in de titelmatch tegen Waregem, telkens bij een 1-0 achterstand. Kort geheugen?
Pas op, ik doe daarmee geen uitspraak of hij ze wel of niet moet trappen, maar dit zijn wel feiten...


18 Aug 2011, 20:27
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
ik vond gallucci gisteren toch zo slecht niet.

Kwam toch heel veel tekort in de duels en in de eerste helft lukte er echt weinig...
Ik vind het een leuke speler, zet zich inderdaad in, maar zal ook wel beseffen dat hij momenteel niet op en wolk speelt.


18 Aug 2011, 20:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2303
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Onze bus vertrekt al om 16.30, maar deze moet werken tot 17.30. Jammer want ik keek uit naar onze eerste verplaatsing :( .


18 Aug 2011, 20:48
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Vergeet niet dat Castro Galu nodig heeft om de prestatie van gisteren te brengen. Galu heeft telkens de plaats van Castro ingenomen wanneer die naar voor trok.

De kritiek op Thomson vind ik onterecht. Hij speelde het eerste kwartier op een eiland. Daarna maakte hij zich telkens nuttig wanneer hij de bal kreeg. Vergeet ook niet dat hij een bal op de lat kopte, een penalty versierde en kort daarna nog alleen op doel ging.
Er zijn er hier al voor veel minder met "pek en veren" verbannen.

Soit. Zelfde ploeg volgende week en kijken wat ze brengen. :EA:


18 Aug 2011, 22:32
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1918
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Prodialoog schreef:
Vergeet niet dat Castro Galu nodig heeft om de prestatie van gisteren te brengen. Galu heeft telkens de plaats van Castro ingenomen wanneer die naar voor trok.

De kritiek op Thomson vind ik onterecht. Hij speelde het eerste kwartier op een eiland. Daarna maakte hij zich telkens nuttig wanneer hij de bal kreeg. Vergeet ook niet dat hij een bal op de lat kopte, een penalty versierde en kort daarna nog alleen op doel ging.
Er zijn er hier al voor veel minder met "pek en veren" verbannen.

Soit. Zelfde ploeg volgende week en kijken wat ze brengen. :EA:



ik geef u volledig gelijk. maar ge weet dat er hier een paar hun hobby van gemaakt hebben om al dan niet terecht spelers er door te sleuren, en zeker nu Ewen er niet bij was... :D

Gallu verzet ook verdedigend erg veel werk, en Ode is een 'flitsen'spits, geen 'beuk'spits, zal hij ook nooit worden. hij is door BVR gehaald omdat hij dat soort spits er ook bij wou hebben, en eerlijk gezegd denk ik dat Ode, die al van in de voorbereiding door onze 'kenners' uitgefloten werd (net als ochotocharme Van Rentergem Thomas) en diezelfde kenners nu oerwoudgeluiden hoorde schreeuwen, zich misschien wel al eens achter zijn oren gekrabt heeft. sommige supps wens je eigenlijk regelrecht naar het Van Roy stadion toe, zo dom dat die zijn. sorry. :nieje:

_________________
may the FORCE be with you.


18 Aug 2011, 23:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Zienaa schreef:
Onze bus vertrekt al om 16.30, maar deze moet werken tot 17.30. Jammer want ik keek uit naar onze eerste verplaatsing :( .


welken bus es da? :wadde:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


19 Aug 2011, 0:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2303
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Gijzegem


19 Aug 2011, 7:39
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
salvador schreef:
Gilles schreef:
filibert schreef:
Op die moment zat Marc of Bob beter in de wedstrijd maar blijkbaar stond Ode als eerste op het blad?


Ik herhaal: vorig seizoen was Flippo onze vaste nummer 1 in de penalties en hij trapte ze bijna allemaal binnen, waarom veranderen?

Miste er wel 2 belangrijke, één in de bekermatch tegen Beerschot en één in de titelmatch tegen Waregem, telkens bij een 1-0 achterstand. Kort geheugen?
Pas op, ik doe daarmee geen uitspraak of hij ze wel of niet moet trappen, maar dit zijn wel feiten...


De feiten zijn dat hij vorig seizoen 7 van zijn 9 strafschoppen binnen trapte, en daar zaten er ook belangrijke bij. Ge gaat niet rap ene vinden die aan dat gemiddelde zit hoor. Den Ode zal der bijvoorbeeld al veel moeten binnentrappen om überhaupt nog aan dat gemiddelde te geraken.


19 Aug 2011, 9:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst