Tienen - Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 17
 Tienen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
salvador schreef:
Gilles schreef:

Ik herhaal: vorig seizoen was Flippo onze vaste nummer 1 in de penalties en hij trapte ze bijna allemaal binnen, waarom veranderen?

Miste er wel 2 belangrijke, één in de bekermatch tegen Beerschot en één in de titelmatch tegen Waregem, telkens bij een 1-0 achterstand. Kort geheugen?
Pas op, ik doe daarmee geen uitspraak of hij ze wel of niet moet trappen, maar dit zijn wel feiten...


De feiten zijn dat hij vorig seizoen 7 van zijn 9 strafschoppen binnen trapte, en daar zaten er ook belangrijke bij. Ge gaat niet rap ene vinden die aan dat gemiddelde zit hoor. Den Ode zal der bijvoorbeeld al veel moeten binnentrappen om überhaupt nog aan dat gemiddelde te geraken.

Ik heb me laten vertellen dat hij bij Oudenaarde al de penaltys nam en geen enkel gemist had. :hmm:

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


19 Aug 2011, 9:42
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4379
Leeftijd: 36
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
salvador schreef:
Gilles schreef:
filibert schreef:
Op die moment zat Marc of Bob beter in de wedstrijd maar blijkbaar stond Ode als eerste op het blad?


Ik herhaal: vorig seizoen was Flippo onze vaste nummer 1 in de penalties en hij trapte ze bijna allemaal binnen, waarom veranderen?

Miste er wel 2 belangrijke, één in de bekermatch tegen Beerschot en één in de titelmatch tegen Waregem, telkens bij een 1-0 achterstand. Kort geheugen?
Pas op, ik doe daarmee geen uitspraak of hij ze wel of niet moet trappen, maar dit zijn wel feiten...


Gij kunt toch een pak lullen ze. Zoals Bart zegt: 7/9. Ode mag zijn tenen beginnen uitkuisen om dat te halen. Wie heeft er dan een kort geheugen?

Trouwens, als ge maar 5 matchen op een jaar ziet, moet je andere supporters niet gaan verwijten dat ze een kort geheugen hebben, ik zal waarschijnlijk meer penalties gezien hebben van Flippo dan gij de voorbije jaren. Gij hebt Flippo enen zien missen op Studio 1 waarschijnlijk.


Laatst gewijzigd door Gilles op 19 Aug 2011, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.



19 Aug 2011, 14:12
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2949
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Rustig jongens! Tis gepasseerd eh, niets aan te doen.


19 Aug 2011, 15:05
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Volgens het forum van tweede klasse zou de match verschoven worden naar 20u of 20u30. Iemand meer info?

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


19 Aug 2011, 16:01
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Verbechio schreef:
Volgens het forum van tweede klasse zou de match verschoven worden naar 20u of 20u30. Iemand meer info?

Dit zal ongetwijfeld zo spoedig mogelijk op de officiële site komen...


19 Aug 2011, 16:02
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2949
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Hier op 't werk zit een collega die supporter is van Tienen en die zegt nog van niets te weten, de verlichting in Tienen zou pas eind augustus in orde zijn...


19 Aug 2011, 16:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Op zaterdag 20 augustus zal er tussen 14u en 17u een voorverkoop van de tickets voor de wedstrijd tegen KVK Tienen gebeuren op de Zandberg. Op dinsdag 23 augustus zal er tussen 18u en 21u eveneens een voorverkoop plaats vinden in het PC-stadion in de kantine “clubcafé” tijdens de wedstrijd van de beloften. De wedstrijd op KVK. Tienen van 24 augustus heeft plaats om 18u30 en niet om 20u, omdat hun lichtinstallatie nog niet in orde is.


19 Aug 2011, 16:13
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Als hun lichtinstallatie gewoon een kwestie van tijd is, hadden ze toch aan den bond kunnen vragen om niet tegen een ploeg met veel supporters te moeten spelen he de eerste thuismatch. Of nog simpeler: hun installatie op tijd in orde krijgen... Zo mislopen ze volgens mij serieus wat inkomsten, ma bon: hun probleem.

ale ja, eigenlijk ook het mijne, want daar het vroege uur kan ik ni gaan.

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


19 Aug 2011, 16:59
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
ga zien dak in in de buurt ben voor mijn werk,zal mij toch nie kunnen laten om te gaan :)


19 Aug 2011, 19:23
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Ik kon sowieso ni gaan.. kheb de late en kmoen werke tot 21:50.. :cry:


19 Aug 2011, 20:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Aanwezig. Ik vind het wel spijtig dat er veel mensen niet kunnen gaan door het slechte aanvangsuur! Alleja tis zoals Vicky zegt , tegen Aalst lopen ze zo een pak inkomsten mis , want op een zaterdagavond zou er misschien wel dubbel zoveel volk komen.


19 Aug 2011, 20:07
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2539
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
gweninho schreef:
Aanwezig. Ik vind het wel spijtig dat er veel mensen niet kunnen gaan door het slechte aanvangsuur! Alleja tis zoals Vicky zegt , tegen Aalst lopen ze zo een pak inkomsten mis , want op een zaterdagavond zou er misschien wel dubbel zoveel volk komen.


ons Vicky wordt best niet onderschat mijn gedacht :nieje:

_________________
Iendracht 4ever.


19 Aug 2011, 20:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7539
Leeftijd: 35
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Ik ben nog in congé woensdag, ik ga al van smiddags en nekeer het centrum van tienen gaan ontdekken :)

wopla! :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


21 Aug 2011, 20:10
Junior

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51
Berichten: 180
Locatie: Zwijnaarde
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Gilles schreef:
salvador schreef:
Gilles schreef:

Ik herhaal: vorig seizoen was Flippo onze vaste nummer 1 in de penalties en hij trapte ze bijna allemaal binnen, waarom veranderen?

Miste er wel 2 belangrijke, één in de bekermatch tegen Beerschot en één in de titelmatch tegen Waregem, telkens bij een 1-0 achterstand. Kort geheugen?
Pas op, ik doe daarmee geen uitspraak of hij ze wel of niet moet trappen, maar dit zijn wel feiten...


Gij kunt toch een pak lullen ze. Zoals Bart zegt: 7/9. Ode mag zijn tenen beginnen uitkuisen om dat te halen. Wie heeft er dan een kort geheugen?

Trouwens, als ge maar 5 matchen op een jaar ziet, moet je andere supporters niet gaan verwijten dat ze een kort geheugen hebben, ik zal waarschijnlijk meer penalties gezien hebben van Flippo dan gij de voorbije jaren. Gij hebt Flippo enen zien missen op Studio 1 waarschijnlijk.


Feit is dat Ode nu de penalty nemer is. Dat is niet zonder akkoord van Flippo. Volgende penalty zal ook door Ode genomen worden. Get over it.


21 Aug 2011, 22:41
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4379
Leeftijd: 36
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
scarfie schreef:
Feit is dat Ode nu de penalty nemer is. Dat is niet zonder akkoord van Flippo. Volgende penalty zal ook door Ode genomen worden. Get over it.


Te hopen dat hij hem dan met een andere attitude neemt volgende keer.


22 Aug 2011, 8:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst