Boussu Dour Borinage-Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Boussu Dour Borinage-Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4820
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Boussu Dour Borinage-Eendracht Aalst
ajoin54 schreef:
wittebolle schreef:
(y)
Stijn schreef:

Ik vind toch dat je hier wel enorm overdrijft. Mocht hij je sportief de laatste jaren niets bijgebracht hebben, ik zou nog zeggen, maar dat is geenszins het geval. Liever een speler die iets minder cinema verkoopt, maar wel presteert, in plaats van omgekeerd, want daar bestaan ook genoeg voorbeelden van.
Omdat hij 1 keer een fout maakt (waarvan we dan nog niet het hele verhaal kennen) wordt die hier wel heel hard aan de schandpaal genageld.

(y)


hij zou zich overslapen hebben, was zijn antwoord,
:wadde:


Tja, met platten band moest hij ni meer afkomen hé, dat excuus is hier al gebruikt. ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


26 Feb 2012, 18:01
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Boussu Dour Borinage-Eendracht Aalst
fletse wedstrijd, eerste helft was om te wenen, tweede ietsje beter. (van beide kanten)

een zuur doelpunt in de laatste minuut, een typische eindeseizoensmatch :D

VDN een paar keer goed gepakt. Voor de rest zal ik mij deze wedstrijd niet lang herinneren. Of het moet het weinige volk van onze kant zijn.


26 Feb 2012, 20:07
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Boussu Dour Borinage-Eendracht Aalst
Kestens nam zijn 5de gele kaart en is geschorst tegen charleroi.


26 Feb 2012, 20:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Boussu Dour Borinage-Eendracht Aalst
Jup, vorige week moest ge drummen voor een plekje, en nu op deze verplaatsing dat we via een soort veldweggetje/tractorbaantje moesten bereiken was er amper volk mee... enorm slechte wedstrijd... en juist na de match de verwijten naar OPC toe omdat er geen sfeer was...

Up to next week!

_________________
Please don't take my Iendracht away!


26 Feb 2012, 21:05
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Boussu Dour Borinage-Eendracht Aalst
Iendrachtzot schreef:
Jup, vorige week moest ge drummen voor een plekje, en nu op deze verplaatsing dat we via een soort veldweggetje/tractorbaantje moesten bereiken was er amper volk mee... enorm slechte wedstrijd... en juist na de match de verwijten naar OPC toe omdat er geen sfeer was...

Up to next w eek!
och, de kritikaster van dienst zal het niemeer doen. :)

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


26 Feb 2012, 21:37
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14
Berichten: 592
Bericht Re: Boussu Dour Borinage-Eendracht Aalst
Inspiratieloos, besluiteloos, samenwerkingsloos, overleggingsloos


26 Feb 2012, 21:54
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Boussu Dour Borinage-Eendracht Aalst
Jules Destrooper schreef:
Inspiratieloos, besluiteloos, samenwerkingsloos, overleggingsloos


Rebecca Loos?


26 Feb 2012, 22:00
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Boussu Dour Borinage-Eendracht Aalst
Iendrachtzot schreef:
Jup, vorige week moest ge drummen voor een plekje, en nu op deze verplaatsing dat we via een soort veldweggetje/tractorbaantje moesten bereiken was er amper volk mee... enorm slechte wedstrijd... en juist na de match de verwijten naar OPC toe omdat er geen sfeer was...

Up to next week!


Edit


26 Feb 2012, 22:28
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4379
Leeftijd: 36
Bericht Re: Boussu Dour Borinage-Eendracht Aalst
Verschijnt er zo geen verslagje meer op de website nu we toch een full time beheerder hebben?


27 Feb 2012, 9:28
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Boussu Dour Borinage-Eendracht Aalst
Gilles schreef:
Verschijnt er zo geen verslagje meer op de website nu we toch een full time beheerder hebben?



De kantoor uren beginnen maar vanaf 9uur hé :plat:


27 Feb 2012, 9:29
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Boussu Dour Borinage-Eendracht Aalst
Gilles schreef:
Verschijnt er zo geen verslagje meer op de website nu we toch een full time beheerder hebben?


Ik dacht dat ze pas 16 april in dienst ging.


27 Feb 2012, 10:03
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4818
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Boussu Dour Borinage-Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
fletse wedstrijd, eerste helft was om te wenen, tweede ietsje beter. (van beide kanten)

een zuur doelpunt in de laatste minuut, een typische eindeseizoensmatch :D

VDN een paar keer goed gepakt. Voor de rest zal ik mij deze wedstrijd niet lang herinneren. Of het moet het weinige volk van onze kant zijn.


Niet abnormaal hé. Week na carnaval is het sowieso wat minder qua opkomst en dan 200 km gaan bollen (heen en terug) om tegen een tuutploeg in een tuutstadion te gaan kijken... Ik had me de verplaatsing ook liever bespaard eigenlijk... Waren trouwens nog in de meerderheid ook, ondanks de magere opkomst van ons.

Doelpunt werd trouwens gemaakt door de beste man op het veld - ging er met een prachtige carambole in ook - binnenkant paal links, onderkant lat centraal en dan rechterzijnetje in...

Hadden zelf ook wel een paar mogelijkheden begin tweede helft (waaronder een 3 tegen 2 die we heel slecht uitspeelden) maar kon wel leven met een puntje en een droge nul-nul in Boussu... Tot die zoveelste buitenspelsituatie - VDN had Boussu al eens van een doelpunt gehouden na een 1 tegen 1, maar in de laatste minuten - uit een veel moeilijkere hoek - lukte het dan toch via Robail.

Opvallend: enorm veel afval in ons spel - amper twee passes na elkaar die aankwamen... Ook nauwelijks creativiteit eigenlijk... En Boussu toch altijd dreigender in de zone van de waarheid.

Alleen mogen ze hun diepste spits geen tackles laten uitvoeren :D Jaren geleden dat ik nog zo'n onvervalste schaar heb mogen bewonderen op onze Belgische velden...


27 Feb 2012, 10:04
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5538
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Boussu Dour Borinage-Eendracht Aalst
Ik begrijp niet waarom Crispijn gewisseld werd. Na zijn vervanging konden we vooraan zeker niets meer uitrichten en kwamen alle ballen direct terug.


27 Feb 2012, 10:16
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4818
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Boussu Dour Borinage-Eendracht Aalst
Smetje schreef:
Ik begrijp niet waarom Crispijn gewisseld werd. Na zijn vervanging konden we vooraan zeker niets meer uitrichten en kwamen alle ballen direct terug.


Kan veel redenen hebben hé:

* Sam heeft maanden eigenlijk niet gespeeld in de competitie en moest nu starten - meteen 90 minuten volmaken, had te veel geweest waarschijnlijk
* Die zwarte verdediger centraal bij Boussu won nagenoeg elk luchtduel, maar was voor de rest eigenlijk redelijk rampzalig. Had ook geel achter zijn naam staan, dus kan ik me wel iets voorstellen bij de ingreep van BVR om Balaj het even te laten proberen centraal voorin met snelheid en lichtvoetigheid tegenover de pure fysiek van die verdediger. Kwam er helaas niet uit en na de wissel van Bas door De Block, kwam Joachim in punt en schoof Alti naar linksmidden. Helaas kwam de 1-0 er nog en was er geen tijd meer om nog te reageren...

Het laatste kwartier liep ons middenveld eigenlijk niet meer mee waardoor we niks meer klaar konden maken aanvallend. Ik had persoonlijk op dat moment Yombo nog ingebracht voor ofwel Cousin of Verheyden maar kan wel begrijpen dat BVR de 0-0 over de streep wou trekken en dus centraal eigenlijk niets meer wijzigde...


27 Feb 2012, 10:28
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Boussu Dour Borinage-Eendracht Aalst
Stijn schreef:
Gilles schreef:
Verschijnt er zo geen verslagje meer op de website nu we toch een full time beheerder hebben?


Ik dacht dat ze pas 16 april in dienst ging.


Ge bedoelt op 1 april?


27 Feb 2012, 10:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst