Eendracht Aalst - St. Wetteren - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 14
 Eendracht Aalst - St. Wetteren 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1881
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
El Corredor schreef:
“De arbeidsovereenkomst met Ode Thompson werd in onderling overleg verbroken. ter info


Goeje zaak als je t mij vraagt (y)


04 Nov 2011, 3:21
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
El Corredor schreef:
“De arbeidsovereenkomst met Ode Thompson werd in onderling overleg verbroken. ter info


De nutteloze transfer van Thompson zal alleszins een dure grap voor de club zijn.Het is niet omdat je nog de helft recupereert van een nutteloze investering dat je een goede zaak doet.Je beperkt alleen je verlies.
De verantwoordelijken voor de transfer van Thompson en anderen mogen toch eens in de spiegel kijken.


04 Nov 2011, 9:27
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4379
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
dwarskijker schreef:
De nutteloze transfer van Thompson zal alleszins een dure grap voor de club zijn.Het is niet omdat je nog de helft recupereert van een nutteloze investering dat je een goede zaak doet.Je beperkt alleen je verlies.
De verantwoordelijken voor de transfer van Thompson en anderen mogen toch eens in de spiegel kijken.


Sluit ik mij volledig bij aan. (y)


04 Nov 2011, 9:37
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4816
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
dwarskijker schreef:
El Corredor schreef:
“De arbeidsovereenkomst met Ode Thompson werd in onderling overleg verbroken. ter info


De nutteloze transfer van Thompson zal alleszins een dure grap voor de club zijn.Het is niet omdat je nog de helft recupereert van een nutteloze investering dat je een goede zaak doet.Je beperkt alleen je verlies.
De verantwoordelijken voor de transfer van Thompson en anderen mogen toch eens in de spiegel kijken.


Ook niet overdramatiseren ook hé - is een geflopte transfer geweest ja maar je haalde hem kosteloos binnen en je kan er na 5 maanden al afscheid van nemen. Was zelf niet echt gelukkig hier denk ik en als je dan zelf zo'n stoten uitsteekt door weigeren op te draven voor de beloften, zal zijn exit-onderhandeling nu ook niet zo schitterend zijn geweest. Het zal dus wel geen immense gouden handdruk zijn die hij heeft meegekregen denk ik.

Had bovendien maar een contract van 1 jaar dus alles in beschouwing genomen zal je niet zoveel kwijt zijn geweest - is dus ook geen geval Van Mieghem hé...

Hem hier nog tot het einde van het seizoen laten rondlopen, had u een pak meer gekost. Dat terugkijken naar het verleden haalt toch niks uit... De sportief verantwoordelijke van toen is er toch niet meer... Vorig seizoen was Denys ook een verlieslatende post hé, dus als we zo van iedereen de rekening moeten maken... Is eigen aan het voetbal hé - verwachtingen en rendement... sommigen maken het waar, anderen niet... Gelukkig is het omgekeerd ook wel eens zo...

Wees gewoon blij dat je er vanaf bent - hoe vaak komt het voor dat een dure speler, die niets bijbrengt en waar iedereen eigenlijk van af wil, ook daadwerkelijk weg is na enkele maanden? Vaak zijn dat immers de kerels waar je uiteindelijk blijft mee zitten hé...


04 Nov 2011, 9:40
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4379
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
DT schreef:
De sportief verantwoordelijke van toen is er toch niet meer...


Kwam ook op voorspraak van BVR e.


04 Nov 2011, 9:54
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4816
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Gilles schreef:
DT schreef:
De sportief verantwoordelijke van toen is er toch niet meer...


Kwam ook op voorspraak van BVR e.


I know maar als uw sportief verantwoordelijke geen contacten heeft, moet uw trainer al eens de kastanjes uit het vuur proberen halen hé... Als dan de helft die je wil, niet komt... Als we niemand hadden binnengehaald was het kot ook te klein geweest... Soit, zoals je hier wel zal kunnen terugvinden, was ik sowieso al geen voorstander van Thompson bij zijn aanwerving maar soit, we zijn er nu vanaf en dat is wat telt...

Laat ons zeggen dat BVR een betere trainer is dan technisch directeur te zijn hé... VDH kon de goeie spelers aanwijzen, maar kon ze niet deftig laten voetballen... En uiteindelijk telt wel wat er op die groene mat gebeurd hé...

Bovendien had Thompson de ervaring, mooie statistieken bij Oudenaarde en toch wel kwaliteiten die we goed hadden kunnen gebruiken - alleen kwamen ze er totaal niet uit hier (maar hij was zeker niet de eerste in dat rijtje die hier zo de revue zijn gepasseerd). Ook toen BVR hier geen trainer was...


04 Nov 2011, 10:04
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Anders moeten we van VDH nen scout maken nadat Wetteren hem buitenschot :D

_________________
Afbeelding


04 Nov 2011, 10:26
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4816
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Fanatix schreef:
Anders moeten we van VDH nen scout maken nadat Wetteren hem buitenschot :D


Wat VDH betreft hé, hoop ik alleen dat zijn winning streak tegen ons eindelijk eens afgebroken raakt...


04 Nov 2011, 10:58
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 529
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Gefocust aan de match beginnen, druk naar voor zetten (met aansluitende linies als het efkes kan), en vooral het eerste doelpunt maken. Ziehier de cocktail voor een aangenaam namiddagje voetbal aan 't Heilig Hart.

Laks beginnen, naar achter hangen en/of tegen de Wetteraars op achterstand komen (vooral dát vermijden): dan wordt het opnieuw héél lastig.
Maar ik heb er goede hoop op.


04 Nov 2011, 11:44
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08
Berichten: 102
Locatie: Oiljst
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
T'zal ook een blij weerzien zijn met onze ex voorlinie De Langhe en Denys. Bij ons konden ze niet scoren, maar ik vrees voor zondag...een kleine revanche. Ook trainer KVDH en keepertrainer Louis Mergan zijn geen onbekenden. Hopen op een superdag van ons en 2-0 is genoeg :EA:

_________________
Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n
born 1969 support since 1969


04 Nov 2011, 13:00
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
kanderniopkommen schreef:
T'zal ook een blij weerzien zijn met onze ex voorlinie De Langhe en Denys. Bij ons konden ze niet scoren, maar ik vrees voor zondag...een kleine revanche. Ook trainer KVDH en keepertrainer Louis Mergan zijn geen onbekenden. Hopen op een superdag van ons en 2-0 is genoeg :EA:


En Cordier en Claessens natuurlijk. En zelfs jongens als Jonas Heymans en Robbe Van Ruyskensvelde die bij de jeugd nog bij ons speelden.


04 Nov 2011, 13:10
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Bartos schreef:
kanderniopkommen schreef:
T'zal ook een blij weerzien zijn met onze ex voorlinie De Langhe en Denys. Bij ons konden ze niet scoren, maar ik vrees voor zondag...een kleine revanche. Ook trainer KVDH en keepertrainer Louis Mergan zijn geen onbekenden. Hopen op een superdag van ons en 2-0 is genoeg :EA:


En Cordier en Claessens natuurlijk. En zelfs jongens als Jonas Heymans en Robbe Van Ruyskensvelde die bij de jeugd nog bij ons speelden.


Inderdaad, woensdag bij een paar van deze bovenvernoemde gestaan, ze gaan zich dubbel plooien maar blijven veel respect hebben voor onze ploeg en supporters!! Griffin Devroe geraakt speelklaar tegen zondag.


04 Nov 2011, 13:33
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/ ... ede-klasse
Ai ai Goots peist dat we gaan winnen, tzal gevaarlijk worden voor ons... :p

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


04 Nov 2011, 18:02
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
josken1 schreef:
http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item/voorbeschouwing-tweede-klasse
Ai ai Goots peist dat we gaan winnen, tzal gevaarlijk worden voor ons... :p


Citeer:
EENDRACHT AALST - STANDAARD WETTEREN (X)
"Wetteren-coach Van der Haegen zal zijn spelers wel op scherp krijgen tegen zijn ex-club. Vorig jaar pakte hij met RC Waregem al 6 op 6 tegen Aalst, maar toch denk ik niet dat hem dat deze keer ook zal lukken. Aalst zal zelf ook enorm gemotiveerd zijn voor deze derby. Ik verwacht dan ook een geladen match waarbij Aalst uiteindelijk wel aan het langste eind zal trekken."


==> in de titel zegt hij gelijkspel (X)
Zijn laatste zin:
"... waarbij Aalst uiteindelijk wel aan het langste eind zal trekken."

Ska jongen ze!

_________________
Please don't take my Iendracht away!


04 Nov 2011, 18:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Iendrachtzot schreef:
josken1 schreef:
http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item/voorbeschouwing-tweede-klasse
Ai ai Goots peist dat we gaan winnen, tzal gevaarlijk worden voor ons... :p


Citeer:
EENDRACHT AALST - STANDAARD WETTEREN (X)
"Wetteren-coach Van der Haegen zal zijn spelers wel op scherp krijgen tegen zijn ex-club. Vorig jaar pakte hij met RC Waregem al 6 op 6 tegen Aalst, maar toch denk ik niet dat hem dat deze keer ook zal lukken. Aalst zal zelf ook enorm gemotiveerd zijn voor deze derby. Ik verwacht dan ook een geladen match waarbij Aalst uiteindelijk wel aan het langste eind zal trekken."


==> in de titel zegt hij gelijkspel (X)
Zijn laatste zin:
"... waarbij Aalst uiteindelijk wel aan het langste eind zal trekken."

Ska jongen ze!


EDIT: Afbeelding

_________________
Please don't take my Iendracht away!


04 Nov 2011, 18:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst