EA - Sp. Petegem (02/04/2016) | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 141 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10
 EA - Sp. Petegem (02/04/2016) 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
De match gaat door op zaterdagavond om 20h00.
We staan 9 punten voor op eerste (eindronde)concurrent Olsa Brakel. Met nog 15 punten te verdienen mag die eindronde ons niet meer ontsnappen. En wie weet valt er nog een dikkere appel uit de kast! Daarvoor moet er dan wel absoluut gewonnen worden tegen Sp. Petegem. Met die ploeg hebben we overigens nog een appeltje te schillen: het is de enige ploeg waartegen we niet konden scoren!


20 Mar 2016, 8:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
Voor de wedstrijd tegen EA zijn Kenneth Weytens en Niels Vandenbroucke geelgeschorst.
Sterkhouder Jason Vandelanoitte (ex FC Brugge) haalde trekkebenend het einde van de wedstrijd tegen Olsa Brakel en is gekwetst, hopelijk tot na de match tegen ons! :)


21 Mar 2016, 13:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
filip.dhose schreef:
Voor de wedstrijd tegen EA zijn Kenneth Weytens en Niels Vandenbroucke geelgeschorst.
Sterkhouder Jason Vandelanoitte (ex FC Brugge) haalde trekkebenend het einde van de wedstrijd tegen Olsa Brakel en is gekwetst, hopelijk tot na de match tegen ons! :)


hela hela, sportief blijven hé :D ;)

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


21 Mar 2016, 17:28
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
filip.dhose schreef:
Voor de wedstrijd tegen EA zijn Kenneth Weytens en Niels Vandenbroucke geelgeschorst.
Sterkhouder Jason Vandelanoitte (ex FC Brugge) haalde trekkebenend het einde van de wedstrijd tegen Olsa Brakel en is gekwetst, hopelijk tot na de match tegen ons! :)


'k Heb zo nog ploegen met gekwetsten en geschorsten geweten... Niet naar kijken. Zien dat we zelf in volle bezetting kunnen aantreden en dan mag je thuis geen punten laten liggen tegen Petegem.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


22 Mar 2016, 15:41
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
alle spelers zijn klaar voor zaterdag. (y)


31 Mar 2016, 12:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
Laat ons hopen! We moeten gewoon winnen, en hopen dat de ploegen boven ons punten laten liggen! :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


31 Mar 2016, 12:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
Samengevat zet ik alles even op een rij:
De eerste van twee eindsprinten is ingezet.
1) De eerste sprint voor de tweede plaats en de rechtstreekse promotie, met minstens 2 en 3 punten achterstand goed te maken, ten opzichte van Dender én Londerzeel gedurende 5 matchen.
-- Zoals de top-8 rangschikking al heel dikwijls door elkaar is geschud, de laatste 15 wedstrijden, zijn alle scenario's mogelijk...en heeft geen enkele ploeg enige geruststelling...
2) Als we die 1ste spurt niet halen, volgt de herkansing: De tweede eindsprint met 2 of 3 wedstrijden te spelen, waarvan zeker de eerste match en één van de 2 volgende matchen zeker moet worden gewonnen.
De kans dat Brakel ons inhaalt, beschouw ik als bijna onmogelijk: 9 punten inhalen op 5 wedstrijden, zou betekenen dat EA alle komende 5 matchen zal verliezen én Brakel ...tegelijk minstens 3 wedstrijden van de 5 moeten winnen....

...Maar het wordt alvast... 'nagelbijten'....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


31 Mar 2016, 20:52
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
pattaboem schreef:
Samengevat zet ik alles even op een rij:
De eerste van twee eindsprinten is ingezet.
1) De eerste sprint voor de tweede plaats en de rechtstreekse promotie, met minstens 2 en 3 punten achterstand goed te maken, ten opzichte van Dender én Londerzeel gedurende 5 matchen.
-- Zoals de top-8 rangschikking al heel dikwijls door elkaar is geschud, de laatste 15 wedstrijden, zijn alle scenario's mogelijk...en heeft geen enkele ploeg enige geruststelling...
2) Als we die 1ste spurt niet halen, volgt de herkansing: De tweede eindsprint met 2 of 3 wedstrijden te spelen, waarvan zeker de eerste match en één van de 2 volgende matchen zeker moet worden gewonnen.
De kans dat Brakel ons inhaalt, beschouw ik als bijna onmogelijk: 9 punten inhalen op 5 wedstrijden, zou betekenen dat EA alle komende 5 matchen zal verliezen én Brakel ...tegelijk minstens 3 wedstrijden van de 5 moeten winnen....

...Maar het wordt alvast... 'nagelbijten'....


Brakel kan ons enkel inhalen als het de laatste 5 matchen minstens 10 punten meerhaalt dan ons. 9 is niet voldoende want ze hebben momenteel 4 gewonnen matchen minder. In dat opzicht is de match van volgende week op Brakel zeer belangrijk.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


01 Apr 2016, 10:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
samengevat:

best ervoor zorgen dat we bij de eerste 2 geraken.

Daarvoor zal best 12 of 13 op 15 gehaald worden.

Ook zeer vreemd wat la lou de laatste tijd doet. Ik dacht dat die bijgekocht hadden, maar sindsdien is het daar gene vette


01 Apr 2016, 11:19
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
pattaboem schreef:
Samengevat zet ik alles even op een rij:
2) Als we die 1sploegen uit.dnt niet halen, volgt de herkansing: De tweede eindsprint met 2 of 3 wedstrijden te spelen, waarvan zeker de eerste match en één van de 2 volgende matchen zeker moet worden

In die eindronde moet je toch minstens 6matchen spelen? Tegen alle andere 3 ploegen uit en thuis.
ben je dan 2e volgt nog 1 of 2 finales tegen de 2e uit andere eindronde dacht ik.


01 Apr 2016, 15:35
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
Voor de laatste drie plaatsen in 'Eerste klasse amateurs' spelen 8 ploegen uit derde klasse A en derde klasse B een eindronde.

In een eerste fase worden de nummers 3 tot en met 6 uit derde klasse A in een mini-bekertoernooi tegen elkaar uitgeloot: zoals het klassement er nu uitziet, zouden dat bijvoorbeeld Eendracht Aalst tegen Oudenaarde en
Sparta Petegem tegen Temse kunnen zijn. De twee winnaars van die wedstrijden spelen een 'finale' tegen elkaar, de winnaar van die wedstrijd heeft zijn ticket voor 'Eerste klasse amateurs' bee


01 Apr 2016, 15:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
waly 2 schreef:
Voor de laatste drie plaatsen in 'Eerste klasse amateurs' spelen 8 ploegen uit derde klasse A en derde klasse B een eindronde.

In een eerste fase worden de nummers 3 tot en met 6 uit derde klasse A in een mini-bekertoernooi tegen elkaar uitgeloot: zoals het klassement er nu uitziet, zouden dat bijvoorbeeld Eendracht Aalst tegen Oudenaarde en
Sparta Petegem tegen Temse kunnen zijn. De twee winnaars van die wedstrijden spelen een 'finale' tegen elkaar, de winnaar van die wedstrijd heeft zijn ticket voor 'Eerste klasse amateurs' beet


En ik denk dat de verliezer van die finale tegen de verliezer van de finale in derde klasse B mag spelen en dat die winnaar ook nog een ticket krijgt.


01 Apr 2016, 16:13
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
Een toismatch, op ne zooterdagauved, goe weir en droi poentjen, miejr moe da ni zèn... :EA:

_________________
oilsjt, goi alien...


01 Apr 2016, 16:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
ajoin_bart schreef:
pattaboem schreef:
Samengevat zet ik alles even op een rij:
2) Als we die 1sploegen uit.dnt niet halen, volgt de herkansing: De tweede eindsprint met 2 of 3 wedstrijden te spelen, waarvan zeker de eerste match en één van de 2 volgende matchen zeker moet worden

In die eindronde moet je toch minstens 6matchen spelen? Tegen alle andere 3 ploegen uit en thuis.
ben je dan 2e volgt nog 1 of 2 finales tegen de 2e uit andere eindronde dacht ik.

----------
Ik weet er echt het fijne niet van. Ik denk dat Wally2 gelijk heeft; en dat het geen minitornooi van 6 wedstrijden wordt tussen nrs 3,4,5,6. Maar wel een lottrekking, met al dan niet een heen en terugmatch.
En een finale tussen de onderlinge winnaars . Vervolgd door een herkansing voor de promotie; tussen de twee verliezers uit de eindrondes 3de klasse a en b.
En dit eveneens met een heen en terugmatch.... Heb ik het juist ?

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


01 Apr 2016, 20:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
pattaboem schreef:
ajoin_bart schreef:
pattaboem schreef:
Samengevat zet ik alles even op een rij:
2) Als we die 1sploegen uit.dnt niet halen, volgt de herkansing: De tweede eindsprint met 2 of 3 wedstrijden te spelen, waarvan zeker de eerste match en één van de 2 volgende matchen zeker moet worden

In die eindronde moet je toch minstens 6matchen spelen? Tegen alle andere 3 ploegen uit en thuis.
ben je dan 2e volgt nog 1 of 2 finales tegen de 2e uit andere eindronde dacht ik.

----------
Ik weet er echt het fijne niet van. Ik denk dat Wally2 gelijk heeft; en dat het geen minitornooi van 6 wedstrijden wordt tussen nrs 3,4,5,6. Maar wel een lottrekking, met al dan niet een heen en terugmatch.
En een finale tussen de onderlinge winnaars . Vervolgd door een herkansing voor de promotie; tussen de twee verliezers uit de eindrondes 3de klasse a en b.
En dit eveneens met een heen en terugmatch.... Heb ik het juist ?


Het is 100 % zeker met het systeem halve finale + finale, maar ik weet niet of het met heen-en-terug-wedstrijden is, hetgeen ik vurig hoop, want dat is het eerlijkst. Ook weet ik niet of de loting al vastligt (bv. 3 tegen 6 en 4 tegen 5, dan wel of het een willekeurige loting wordt.


01 Apr 2016, 21:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 141 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst