EA - FC Izegem (16/04/2016) - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 EA - FC Izegem (16/04/2016) 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - FC Izegem (16/04/2016)
DT schreef:
iendrachter schreef:
DT schreef:

Verstraete heeft afgelopen winter al getekend bij Oudenaarde voor volgend seizoen...

Spelpeil kan beter maar in principe is de doelstelling van voor het seizoen wel gehaald en op basis van de voorbereiding had niemand dat gedacht/verwacht. Ter vergelijking: Titelfavoriet La Lou - zeker na de wintermercato - ging gisteren met haar topaankopen Di Lallo en Onana thuis de boot in tegen Racing Mechelen.


Dat klopt idd dat de doelstelling bereikt is, en is met deze groep ook het hoogst haalbare.
Ook mede doordat sommige ploegen geen licentie aanvragen toch wel.
Tijd om in gang te schieten voor de sportieve cel zou ik zeggen,
telkens je mannen waar kwailteit in zit ziet spelen bij andere ploegen hebben die telkens wel al hun contract verlengd of al elders getekend, spijtig toch....
U huiswerk op tijd maken heet dat dan zeker?
Met de overname hadden ze hier wel belangrijkere zaken eerst te doen natuurlijk.


Terechte opmerkingen maar het feit dat sommige ploegen kwaliteit kunnen blijven aantrekken of behouden en toch geen licentie aanvragen, is een teken aan de wand voor andere zaken. Dus is dat een evenzeer bepalende factor voor het competitiegebeuren.

Bovendien is kwaliteit opsporen maar 1 stap in het proces he. Dat is het leuke werk, dan begint het pas.


Dezelfde ploegen die wij meer dan waarschijnlijk volgend seizoen moeten bekampen, een gooi naar de titel doen zal zelfs in de 2de amateurklasse geen sinecure zijn.
Den iendracht gaat en moet besparen op spelerslonen, mede hierdoor zullen de betere spelers van derde klasse niet gemakkelijk te overtuigen zijn om bij ons te komen spelen.
Hoe gaan jullie dit aanpakken DT, 't zal in ieder geval een zware taak worden voor de sportieve cel, ik denk niet dat de weinige supporters die nu nog komen kijken gaan wakker liggen van een bescheiden bijrol in de 2de amateurklasse.
Alleen uit respect voor de nieuwe bestuursleden hoop ik dat jullie slagen in deze moeilijke opdracht. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Apr 2016, 11:02
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EA - FC Izegem (16/04/2016)
als er al een moment geweest is waarop je als supp de club best blijft steunen is het nu wel, denk ik. we zullen nog een paar jaar door de woestijn moeten trekken maar in tegenstelling tot de laatste jaren volgen we nu tenminste een weg die ergens naartoe kan leiden (korte 'ei')... :cool:

de sportieve staff zal deze zomer (opnieuw) moeten herbeginnen aan een volledig nieuwe kern maar DG kan er zijn hand dan tenminste in laten geworden en vanaf volgende seizoenen (hetzij Amateur A of B) kan er dan -dat is toch de bedoeling I presume- wel op een basis voortgebouwd worden, zoals het hoort.

_________________
may the FORCE be with you.


17 Apr 2016, 11:13
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: EA - FC Izegem (16/04/2016)
DT schreef:
iendrachter schreef:
Match om snel te vergeten met bij ons 2 spelers op niveau (VDN en Labiad) en bij Izegem 1 speler die er toch echt wel bovenuitstak, nr 10 Verstraete. Hopelijk heeft LVH dat ook gezien....
Al de rest was huilen met de pet op met als uitschieters Bael,Lievens,Bogaerts,Trompet.
Grote kuis houden volgend seizoen en in dat opzicht ben ik al zeer tevreden dat spelers als Bael en Lievens andere oorden opzoeken.


Verstraete heeft afgelopen winter al getekend bij Oudenaarde voor volgend seizoen...

Spelpeil kan beter maar in principe is de doelstelling van voor het seizoen wel gehaald en op basis van de voorbereiding had niemand dat gedacht/verwacht. Ter vergelijking: Titelfavoriet La Lou - zeker na de wintermercato - ging gisteren met haar topaankopen Di Lallo en Onana thuis de boot in tegen Racing Mechelen.



echt?


17 Apr 2016, 11:36
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EA - FC Izegem (16/04/2016)
DT schreef:
Still standing ! schreef:
DT schreef:

In principe wel.


en Goditiabois er ook bij, quoi voetballend vermogen toch sterke transfers.... goed bezig daar.


Mja in potentie wel. Victor heeft echter wel maar 10 matchen gespeeld dit seizoen wegens blessure... Dat speelt ook mee als uw transfers er bosj op moeten zijn. Voetbaltechnisch gezien is Wagner bijvoorbeeld ook de beste voetballer van onze kern...


over Wagner zijn we zeker eens: als het aan mij ligt speelt die zelfs wat meer. niet omdat het altijd zo fantastisch is wat hij gebracht heeft maar hij heeft het potentieel om een goeie te worden op dit niveau. en ook nog eens een prima mentaliteit.

_________________
may the FORCE be with you.


17 Apr 2016, 12:32
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15
Berichten: 267
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EA - FC Izegem (16/04/2016)
Spelpeil kan beter maar in principe is de doelstelling van voor het seizoen wel gehaald en op basis van de voorbereiding had niemand dat gedacht/verwacht. Ter vergelijking: Titelfavoriet La Lou - zeker na de wintermercato - ging gisteren met haar topaankopen Di Lallo en Onana thuis de boot in tegen Racing Mechelen.[/quote]

Doelstelling is gehaald maar moeten er wel rekening mee houden dat 4 ploegen in de top 10 de licentie niet heeft aangevraagd waardoor die doelstelling halen ons toch makkelijker werd gemaakt. Mss eindigen ze sowieso nog in top 6 natuurlijk


17 Apr 2016, 12:33
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - FC Izegem (16/04/2016)
Dirk II schreef:
hansken schreef:
Daarnet met 30-40 tal supporters de training gaan bijwonen. Eventjes uitleg gaan vragen bij de trainer en spelers, die toch wel een beetje onder de indruk waren. Na een gesprek van een tiental minuten tussen de fans en de spelersgroep/trainer het terrein verlaten en ons in de tribune gaan zetten. Zowel trainer als spelers lieten weten dat de boodschap was aangekomen en dat er morgenavond een reactie zal volgen, ze hopen daarbij vanaf minuut 1 wel gesteund te worden door de fans.

Ik ben wel eens benieuwd nu.



Teleurgesteld in de opkomst, laat ons binnen een paar weken de eindronde winnen (kweetet het is en blijft een utopie) en we zullen met meer staan dansen. Soit, hopelijk hebben we ze wakker geschud, ze waren in elk geval wel heel stil. Kevin nam zijn verantwoordelijkheid en sprak de supporters toe, hopelijk dient de rest ons van antwoord op het veld. Wij zullen ons deel van afspraak nakomen, nu de spelers nog ! Bloed, zweet en tranen !


Er zijn er een paar die al gans het seizoen niet wakker geraken, trouwens terechte boodschap op jullie spandoek, ze konden er niet naast kijken, mooi om op gepaste wijze jullie ongenoegen te uiten naar die geldwolven toe.
Niet met de mannen van den natten toog. :nieje: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Apr 2016, 13:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: EA - FC Izegem (16/04/2016)
Ondertussen behaalt de regi mogelijk nog plaats 8 in 2 klasse met een ploeg die troosteloos laatste stond op het moment dat hij overnam , topkerel en toptrainer voor mij.
Soit eindronde is bereikt en nu ?
Niet promoveren is toch echt wel dramatisch hoor ook al is deze kern veel te zwak maar vergeet niet dat ze wel naar 2 klasse betaald worden ( de meeste toch) .
Stel u voor dat ze volgend jaar tegen ninove , kerksken en god weet wie nog allemaal moeten spelen dan is toch echt het totale dieptepunt bereikt .
Ik hoop voor de laatste die hards dat er nog een mirakel gebeurd en dat die hoogste liga alsnog behaalt wordt !


17 Apr 2016, 14:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: EA - FC Izegem (16/04/2016)
witteken schreef:
trompet, vandamme en bogaerts het zwakste centraal middenveld dat ik ooit al in een eendracht shirt heb zien spelen.
als je dan leest dat er 2 van die 3 mogen blijven , zijn ze weer volledig verkeerd bezig .


ABSOLUUT! Hemeltergend gisteren. De eerste goede tussenkomst van Bogaerts was er één in minuut 57. Vandamme = in zijn kenmerkende stijl, en dat is ok zolang er goede voetballers rond hem staan maar momenteel is het allemaal heel platjes. En Trompet, tja, is precies of die jaren heeft stilgelegen. Ook Lievens en Bael waren... zucht. Als we niet overgaan, wordt het inderdaad heel moeilijk om deze club er ooit nog bovenop te krijgen.


17 Apr 2016, 14:29
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: EA - FC Izegem (16/04/2016)
AlostanA schreef:
witteken schreef:
trompet, vandamme en bogaerts het zwakste centraal middenveld dat ik ooit al in een eendracht shirt heb zien spelen.
als je dan leest dat er 2 van die 3 mogen blijven , zijn ze weer volledig verkeerd bezig .


ABSOLUUT! Hemeltergend gisteren. De eerste goede tussenkomst van Bogaerts was er één in minuut 57. Vandamme = in zijn kenmerkende stijl, en dat is ok zolang er goede voetballers rond hem staan maar momenteel is het allemaal heel platjes. En Trompet, tja, is precies of die jaren heeft stilgelegen. Ook Lievens en Bael waren... zucht. Als we niet overgaan, wordt het inderdaad heel moeilijk om deze club er ooit nog bovenop te krijgen.


Heb ik gisteren een andere match gezien? Bogaerts heeft in de eerste helft minstens 5 keer een bal gerecupereerd of ontzet met een tackle, en geen enkel (nul, dus) kopduel verloren. Lievens heeft niet supergoed gespeeld, maar heeft toch ook weinig fout gedaan. Al de rest klopt.


17 Apr 2016, 15:02
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: EA - FC Izegem (16/04/2016)
filip.dhose schreef:
AlostanA schreef:
witteken schreef:
trompet, vandamme en bogaerts het zwakste centraal middenveld dat ik ooit al in een eendracht shirt heb zien spelen.
als je dan leest dat er 2 van die 3 mogen blijven , zijn ze weer volledig verkeerd bezig .


ABSOLUUT! Hemeltergend gisteren. De eerste goede tussenkomst van Bogaerts was er één in minuut 57. Vandamme = in zijn kenmerkende stijl, en dat is ok zolang er goede voetballers rond hem staan maar momenteel is het allemaal heel platjes. En Trompet, tja, is precies of die jaren heeft stilgelegen. Ook Lievens en Bael waren... zucht. Als we niet overgaan, wordt het inderdaad heel moeilijk om deze club er ooit nog bovenop te krijgen.


Heb ik gisteren een andere match gezien? Bogaerts heeft in de eerste helft minstens 5 keer een bal gerecupereerd of ontzet met een tackle, en geen enkel (nul, dus) kopduel verloren. Lievens heeft niet supergoed gespeeld, maar heeft toch ook weinig fout gedaan. Al de rest klopt.


Ja dus. Gij zijt er fan van en ik vind het een houten plank met voetbalschoenen aan :D .


17 Apr 2016, 15:17
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA - FC Izegem (16/04/2016)
hamme kampioen.


17 Apr 2016, 17:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: EA - FC Izegem (16/04/2016)
waly 2 schreef:
hamme kampioen.

Ale wij hebben de kampioen op eigen veld geklopt... En Dender zal 2de worden, met een thuismatch tegen 2 akkers en dan naar Torhout....
Hadden we maarr 1 matchke meer gewonnen... en daar waren genoeg opportuniteiten voor (carnavalsmatch, thuis Petegem, op Brakel, op Bornem de 4-4,...)


17 Apr 2016, 19:06

Lid geworden op: 05 Apr 2016, 14:35
Berichten: 2
Bericht Re: EA - FC Izegem (16/04/2016)
iendrachter schreef:
filip.dhose schreef:
filip.dhose schreef:

Logisch, hé, Olsa was/is nog onze enige (sportieve) concurrent voor de eindronde. Hadden we gelijkgespeeld, dan bleven ze op 9 punten staan met nog 3 wedstrijden te gaan, en we zouden dan 4 matchen meer gewonnen hebben. Niet meer in te halen, dus.
Nu staat Olsa op 6 punten, en hebben we "maar" 3 matchen meer gewonnen, dus moeten we nog 4 punten hebben om mathematisch zeker te zijn van de eindronde.
Maar pas op: Londerzeel en LL-C hebben nog altijd hun licentie niet. Vooral in het geval van de wolven lijkt me dat een moeilijke zaak te gaan worden, want het stinkt daar op financieel vlak nog harder dan bij ons.


Ik moet me zelf verbeteren: als we tegen Izegem winnen, en Olsa wint in het beste geval ook op Gent-Zeehaven, dan blijft de kloof 6 punten en 3 gewonnen wedstrijden, en dan kan Olsa ons met 2 matchen te gaan niet meer bijbenen.
Dus hebben we nog 3 punten in de vorm van 1 overwinning nodig. 3 gelijke spelen zou anderzijds niet voldoende kunnen zijn, omdat dan het doelsaldo beslissend is.
Als ze tegen Izegem niet kunnen winnen, zijn ze het gewoonweg niet waard om naar 1ste Amateur te gaan.
Komaan, spelers, spreek jullie eergevoel aan, en ontgoochel de trouwe EA-supporters niet!


Tegen Izegem winnen? Met de huidige mentaliteit gaje zelf daartegen zwaar de boot in.
Ik zie dat Janssens en Gillis geschorst zijn ook, in het geval van Janssens is dat zeer spijtig want is momenteel ver de enige die nog iets wil en kan forceren samen met Martin.
Gillis dat is de laatste weken een complete ramp, die jongen denkt van zichzelf dat hij kan voetballen maar heeft al genoeg bewezen dat hij het ook echt niet kan, zeer overschatte speler.
De enige manier om volgens mij nog iets te kunnen betekenen in de eindronde (als we ze al halen) is DG buitenzwieren en een trainer halen die deze groep nog kan motiveren en er een nieuw elan kan inbrengen.
Anders zit het seizoen er op volgens mij, al zullen ze dit niet doen want heeft al bijgetekend voor volgend jaar dus zal te kostelijk zijn.
Ik lees in de krant dat ze DG nu betrekken bij de contractverlengingen en transfers omdat LVH het te druk heeft op zijn werk :stom: , en dan maar zeggen dat ze professioneler willen werken.....
Amateurs, zowel op als naast het veld blijkbaar.


den trainer moet de contractverlengingen doen ? hahaa goe bezig; bol het af vanhauwermeiren !


19 Apr 2016, 13:51
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - FC Izegem (16/04/2016)
Ilias Labiad beslissend met een flits

“Iedereen wil promoveren”

Ilias Labiad: “Deze basisplaats geeft me veel vertrouwen.”

Rechtsachter Ilias Labiad toverde in een voorts bijwijlen oervervelende wedstrijd een knap staaltje uit de voeten met een individuele actie die tot de winnende treffer leidde van Wim Bokila. De jeugdspeler van Lokeren glunderde na een zware periode.

Na de wanprestatie op Brakel werd zaterdag uit een ander vaatje getapt met een eerste overwinning na Nieuwjaar?

Ilias Labiad: “Ik ben tevreden dat het weer goed gaat met de ploeg. We staan op een gedeelde zesde plaats in de wetenschap dat Winkel geen licentie aanvroeg en niet aan de eindronde deelneemt. Op Brakel waren we helemaal niet klaar. Zaterdag bleek dat wel het geval. Groots was de prestatie misschien niet, maar we hadden gewoon dringend een driepunter nodig. We werkten hard op training en lijken nu gelanceerd. Ik ben tevreden dat we het bestuur en de supporters een zege konden aanbieden. De fans schaarden zich achter de ploeg en dat scheelt een slok op de borrel.”

Eendracht geeft soms de indruk van een leeggepreste citroen. Een gebrek aan frisheid kan jullie parten spelen in de eindronde?

“Ik denk dat het probleem veeleer was dat sommige spelers te veel bezig waren met volgend seizoen. Eerst moet je evenwel aan voetbal denken. Zaterdag zag ik een goede mentaliteit. Er werd voor elkaar geknokt. Zelf was ik niet zeker dat ik de wedstrijd zou starten. Deze basisplaats geeft me veel vertrouwen. Vier maanden trainen zonder een wedstrijd om dan weer uit te vallen. Dat knaagde aan mij. Gelukkig werd ik goed ondersteund, zeker ook door mijn vriendin.”

In de eindronde kan Eendracht van een wisselvallig seizoen nog een ‘grand cru’ maken?

“Iedereen wil straks promoveren. Eendracht hoort thuis in de Eerste Amateurliga, maar ook de verzamelde concurrentie wil dat. De club met de grootste zegedrang zal Hamme vergezellen. Ik vind niet dat we kritiek moeten leveren op coach Dirk Geeraerd. We moeten de bevelen van de coach gewoon uitvoeren. Hij is streng en kan hard schreeuwen, maar doet dat in het belang van de ploeg. Bij Lokeren was Peter Maes ook een harde schreeuwer hoor.”
Bron:HNB

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


19 Apr 2016, 16:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst