eendracht aalst -sk halle - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 eendracht aalst -sk halle 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
DT schreef:
Kleine vaststelling: iedereen twijfelt aan de capaciteiten van de ploeg/kern blijkbaar maar anderzijds verschijnen er hier wel vollen bak posts dat er zo snel mogelijk werk gemaakt moet worden van de contractverlengingen van De Rock, De Coninck en Geenens. Mag ik er jullie dan op attent maken dat er dan volgend seizoen quasi dezelfde ploeg staat die gisteren heeft gespeeld: voorlopig liggen immers Van Hoevelen, Claeys, Diarra, Marmitte, Yala-Lusala en Mitu al vast hé...


Ik denk dat er aan de kern niet te veel moet veranderen. Een concurrent bij voor Falco (eerst zien of Verstraeten dit kan zijn), een scorende spits (naast Baras) en eventueel een creatieve middenvelder of 2 (afhankelijk wat je met Van Tricht en Van Damme doet).

De Rock en De Coninck hun contract zeker verlengen indien mogelijk
Broertjes Geenens zijn waarschijnlijk niet de duurste en zullen ook niet zagen als ze niet altijd spelen. Mag dus ook verlengd worden.
Kevin ook verlengen, tenzij het echt te duur is en je prijs/kwaliteit beter kan vinden
Van Damme afhankelijk van de prijs. Met Marmitte en Diarra heb je al spelers die op zijn plaats kunnen spelen. Kan je dan eventueel vervangen door meer creatieve speler
Van Tricht scoort regelmatig en is toch in redelijk wat goals betrokken, maar brengt prijs/kwaliteit misschien te weinig. Zien wat hier mogelijk is.
Baras eventueel verlengen, liefst hem een beetje laten inleveren na zijn blessurejaar


06 Feb 2017, 14:58
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
anathema76 schreef:
DT schreef:
Maar om bij elke nederlaag alles weer te gaan afbranden...


(y)
Ik was ook ontgoocheld na de match, maar je kan niet zeggen dat er geen inzet was.
Petegem was gewoon slimmer en had op cruciale posities betere spelers, punt.

Houden wat goed is en vervangen wat beter kan, dat moet de bedoeling zijn.
Maar een goeie ploeg bouw je niet in één seizoen, ook daarvan is Petegem het bewijs.

Al vind ik het wel niet kunnen dat er in onze reeks ploegen zonder ambitie tot stijgen kunnen meespelen, ga dan naar provinciale hé zeg (ook daarvan is Petegem weer het bewijs).


sluit ik mij ook wel bij aan, als sportman uw meerdere moeten erkennen is geen ramp. Geklopt op je waarde heet zoiets. Veel minder een probleem dan pakweg die thuismatch tegen RAC Gent waar je door een flater verliest.

We staan 4e, en ik denk dat dat ongeveer ons plaats is, maximaal 3e.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


06 Feb 2017, 15:38
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
Smetje schreef:
DT schreef:
Kleine vaststelling: iedereen twijfelt aan de capaciteiten van de ploeg/kern blijkbaar maar anderzijds verschijnen er hier wel vollen bak posts dat er zo snel mogelijk werk gemaakt moet worden van de contractverlengingen van De Rock, De Coninck en Geenens. Mag ik er jullie dan op attent maken dat er dan volgend seizoen quasi dezelfde ploeg staat die gisteren heeft gespeeld: voorlopig liggen immers Van Hoevelen, Claeys, Diarra, Marmitte, Yala-Lusala en Mitu al vast hé...


Ik denk dat er aan de kern niet te veel moet veranderen. Een concurrent bij voor Falco (eerst zien of Verstraeten dit kan zijn), een scorende spits (naast Baras) en eventueel een creatieve middenvelder of 2 (afhankelijk wat je met Van Tricht en Van Damme doet).

De Rock en De Coninck hun contract zeker verlengen indien mogelijk
Broertjes Geenens zijn waarschijnlijk niet de duurste en zullen ook niet zagen als ze niet altijd spelen. Mag dus ook verlengd worden.
Kevin ook verlengen, tenzij het echt te duur is en je prijs/kwaliteit beter kan vinden
Van Damme afhankelijk van de prijs. Met Marmitte en Diarra heb je al spelers die op zijn plaats kunnen spelen. Kan je dan eventueel vervangen door meer creatieve speler
Van Tricht scoort regelmatig en is toch in redelijk wat goals betrokken, maar brengt prijs/kwaliteit misschien te weinig. Zien wat hier mogelijk is.
Baras eventueel verlengen, liefst hem een beetje laten inleveren na zijn blessurejaar


Brrrrr... ik krijg het van dat label "creatief"... Weet je welk type speler we niet hebben dat Petegem wel heeft en dat een wereld van verschil maakt: Anton Vanborm - iemand die niet altijd aan de bal moet komen om rendement te tonen, maar die er is als hij er moet zijn en vaak scoort wanneer je hem twintig minuten niet hebt gezien... Komt 10 keer minder aan de bal dan een Jilke, heeft minder "creativiteit" maar heeft er wel 12 gescoord dit seizoen, kan er een paar overhoop lopen bij de tegenstander en is bij stilstaande fases niet uit het oog te verliezen. Dat moeten wij hebben... Geen zoveelste witte merel die het als regisseur eens moet kunnen proberen... Neen... Gasten die weten waar het voetbalspelletje om draait... Zo'n spelers zorgen ervoor dat een Joye kan doen wat hij wil doen... Wij kijken naar Wannes die vanuit zijn positie de hele ploeg beter moet doen spelen... Wel, zet naast hem een type Vanborm die er een paar kan wegkegelen in verdedigend opzicht en er een tiental maakt op een seizoen en Van Tricht zal ook bij ons een goed seizoen draaien (zit trouwens aan 1 doelpunt meer dan Joye)...

Dat is mijn probleem met Jilke, Diarra, Marmitte - goeie voetballers, specifieke kwaliteiten aan de bal of verdedigend zonder bal, maar te veel van hetzelfde om in uw ploeg te hebben... Gaan er geen vijf maken op een seizoen, gaan het de tegenstander niet moeilijk maken bij stilstaande fases en dat is wat je uiteindelijk ontbreekt tegen de betere ploegen: mannen die eigenlijk geen aanvallers zijn maar die er toch voor zorgen dat we een goal kunnen maken uit het niets, zonder dat de tegenstander daarbij zwaar in de fout moet gaan zoals op Sint-Niklaas. En dat gevoel is zo belangrijk als je bovenaan wil meedoen: weten dat er toch altijd wel een kans gaat komen waarop je nog iets kan doen... Dat ontbreekt onze ploeg en dat hakt er dan ook altijd meteen mentaal in: 25 min geen vuiltje aan de lucht, veel efforts erin gestoken en op de eerste de beste tegenprik 1-1. Corner vijf minuten later, boem: 1-2. Zonder al te veel "verkeerd" te doen, 1-2 achter en mountain to climb. En dan is er niemand op dat veld, die tegelijk de kalmte kan bewaren en ook het vuur er weer kan injagen zonder dat het een chaos wordt... Dat is geen kritiek aan de spelers of hun kwaliteiten maar dat is gewoon een vaststelling. En dan weet ik niet of het verlengen van nog meer huidige kernspelers zo'n voordeel zal zijn omdat je wel degelijk eigenschappen mist om mee te doen... Om het cru te stellen: de goals die Bogaerts per seizoen maakte, zijn nog altijd niet gecompenseerd vanuit het midden...


Laatst gewijzigd door DT op 06 Feb 2017, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.



06 Feb 2017, 16:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
DT schreef:
Smetje schreef:
DT schreef:
Kleine vaststelling: iedereen twijfelt aan de capaciteiten van de ploeg/kern blijkbaar maar anderzijds verschijnen er hier wel vollen bak posts dat er zo snel mogelijk werk gemaakt moet worden van de contractverlengingen van De Rock, De Coninck en Geenens. Mag ik er jullie dan op attent maken dat er dan volgend seizoen quasi dezelfde ploeg staat die gisteren heeft gespeeld: voorlopig liggen immers Van Hoevelen, Claeys, Diarra, Marmitte, Yala-Lusala en Mitu al vast hé...


Ik denk dat er aan de kern niet te veel moet veranderen. Een concurrent bij voor Falco (eerst zien of Verstraeten dit kan zijn), een scorende spits (naast Baras) en eventueel een creatieve middenvelder of 2 (afhankelijk wat je met Van Tricht en Van Damme doet).

De Rock en De Coninck hun contract zeker verlengen indien mogelijk
Broertjes Geenens zijn waarschijnlijk niet de duurste en zullen ook niet zagen als ze niet altijd spelen. Mag dus ook verlengd worden.
Kevin ook verlengen, tenzij het echt te duur is en je prijs/kwaliteit beter kan vinden
Van Damme afhankelijk van de prijs. Met Marmitte en Diarra heb je al spelers die op zijn plaats kunnen spelen. Kan je dan eventueel vervangen door meer creatieve speler
Van Tricht scoort regelmatig en is toch in redelijk wat goals betrokken, maar brengt prijs/kwaliteit misschien te weinig. Zien wat hier mogelijk is.
Baras eventueel verlengen, liefst hem een beetje laten inleveren na zijn blessurejaar


Brrrrr... ik krijg het van dat label "creatief"... Weet je welk type speler we niet hebben dat Petegem wel heeft en dat een wereld van verschil maakt: Anton Vanborm - iemand die niet altijd aan de bal moet komen om rendement te tonen, maar die er is als hij er moet zijn en vaak scoort wanneer je hem twintig minuten niet hebt gezien... Komt 10 keer minder aan de bal dan een Jilke, heeft minder "creativiteit" maar heeft er wel 12 gescoord dit seizoen, kan er een paar overhoop lopen bij de tegenstander en is bij stilstaande fases niet uit het oog te verliezen. Dat moeten wij hebben... Geen zoveelste witte merel die het als regisseur eens moet kunnen proberen... Neen... Gasten die weten waar het voetbalspelletje om draait... Zo'n spelers zorgen ervoor dat een Joye kan doen wat hij wil doen... Wij kijken naar Wannes die vanuit zijn positie de hele ploeg beter moet doen spelen... Wel, zet naast hem een type Vanborm die er een paar kan wegkegelen in verdedigend opzicht en er een tiental maakt op een seizoen en Van Tricht zal ook bij ons een goed seizoen draaien (zit trouwens aan 1 doelpunt meer dan Joye)...

Dat is mijn probleem met Jilke, Diarra, Marmitte - goeie voetballers, specifieke kwaliteiten aan de bal of verdedigend zonder bal, maar te veel van hetzelfde om in uw ploeg te hebben... Gaan er geen vijf maken op een seizoen, gaan het de tegenstander niet moeilijk maken bij stilstaande fases en dat is wat je uiteindelijk ontbreekt tegen de betere ploegen: mannen die eigenlijk geen aanvallers zijn maar die er toch voor zorgen dat we een goal kunnen maken uit het niets, zonder dat de tegenstander daarbij zwaar in de fout moet gaan zoals op Sint-Niklaas. En dat gevoel is zo belangrijk als je bovenaan wil meedoen: weten dat er toch altijd wel een kans gaat komen waarop je nog iets kan doen... Dat ontbreekt onze ploeg en dat hakt er dan ook altijd meteen mentaal in: 25 min geen vuiltje aan de lucht, veel efforts erin gestoken en op de eerste de beste tegenprik 1-1. Corner vijf minuten later, boem: 1-2. Zonder al te veel "verkeerd" te doen, 1-2 achter en mountain to climb. En dan is er niemand op dat veld, die tegelijk de kalmte kan bewaren en ook het vuur er weer kan injagen zonder dat het een chaos wordt...


Diarra zou dat in principe toch moeten kunnen en ni vergeten dat we met veel jonkies spelen hé. Een aantal van de dingen die je aanhaalt hebben ook met maturiteit te maken.


06 Feb 2017, 16:39
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
kheiremans schreef:
Diarra zou dat in principe toch moeten kunnen en ni vergeten dat we met veel jonkies spelen hé. Een aantal van de dingen die je aanhaalt hebben ook met maturiteit te maken.


Correct, maar waarom dan dat massale negativisme na een verliesmatch tegen een ploeg die gemiddeld 5 jaar ouder is en er financieel wat beter voorstaat? Er wordt hier gezaagd op het contract van Van Tricht en de nieuwe publiekslieveling Antoine-Curier maar is toch ook wel teken aan de wand dat A. Vanborm een aanbieding van Oudenaarde naast zich neerlegt en er dus ook andere dingen spelen...


06 Feb 2017, 16:57
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
Tokkie schreef:
Timoilsjt schreef:
anubis schreef:
na vandaag niet veel zin om een kaartje te kopen. maar dat zal wel veranderen. :stom:


Vergeet de titel, denk aan eindronde en koopt een kaartje. Heb dat gisteren ook gedaan ;)
Of we in de eindronde veel gaan kunnen uitspoken betwijfel ik, maar daar moeten we nu nog niet van wakker liggen.


Wie weet is Baras tegen dan terug? Want als we onze nieuwe tank-zonder-naft gisteren bezig zagen ...


Gisteren met ewa supoorters op café ook nog over gehad: hopelijk komt Baras terug en maakt die het mooie weer in de eindronde. Voordeel van zijn afwezigheid: concurrentie heeft hem niet kunnen scouten. Nadeel: zal wedstrijdritme ontbreken.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


06 Feb 2017, 17:17
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
DT schreef:
kheiremans schreef:
Diarra zou dat in principe toch moeten kunnen en ni vergeten dat we met veel jonkies spelen hé. Een aantal van de dingen die je aanhaalt hebben ook met maturiteit te maken.


Correct, maar waarom dan dat massale negativisme na een verliesmatch tegen een ploeg die gemiddeld 5 jaar ouder is en er financieel wat beter voorstaat? Er wordt hier gezaagd op het contract van Van Tricht en de nieuwe publiekslieveling Antoine-Curier maar is toch ook wel teken aan de wand dat A. Vanborm een aanbieding van Oudenaarde naast zich neerlegt en er dus ook andere dingen spelen...


betreft niet noodzakelijk negativisme, maar gewoon realisme.
Op Sint-Niklaas geen enkele kans gecreëerd en op een diefje gewonnen. Gisteren 1 echte kans gecreerd (doorbraak Van Kerckhoven) en voor de rest een hoop hoekschoppen waar je niets mee aanvangt.

't feit dat je in andere matchen beter doet ligt aan de zwakte van onze tegenstander in die duels en niet aan de sterkte van ons eigen team. Dat is de realiteit. Ik volg U dan ook in uw vraagstelling in een andere post 'waarom wil iedereen zoveel huidige kernspelers behouden?'.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


06 Feb 2017, 17:24
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
Dus als we een match winnen dan ligt het aan de zwakte van onze tegenstander, en als we ze verliezen ligt het aan onze zwakke ploeg. Zo blijf je bezig natuurlijk...Elk elftal dat wint tegen ons is bijna een wereldploeg, als ik zie hoe die 10 van Petegem bewierookt wordt lijkt het of die speelt over drie jaar de Champions League. Terwijl ik een gewone stevige voetballer zag die door de vrijheid die hij door het matchverloop kreeg vrolijk zijn gang kon gaan. Dat is ook realisme.


06 Feb 2017, 19:03
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
tympanum2 schreef:
Dus als we een match winnen dan ligt het aan de zwakte van onze tegenstander, en als we ze verliezen ligt het aan onze zwakke ploeg. Zo blijf je bezig natuurlijk...Elk elftal dat wint tegen ons is bijna een wereldploeg, als ik zie hoe die 10 van Petegem bewierookt wordt lijkt het of die speelt over drie jaar de Champions League. Terwijl ik een gewone stevige voetballer zag die door de vrijheid die hij door het matchverloop kreeg vrolijk zijn gang kon gaan. Dat is ook realisme.


jawadde man. Ik heb nog geen match gemist dit jaar, en er is niemand in deze reeks met zo een traptechniek volgens mij. Ik vind toch dat je er wel heel min over gaat.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


06 Feb 2017, 23:37
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
Ik zeg niet dat die kerel geen goeie traptechniek heeft, maar dat hij hier door velen op een toch wel heel hoge piedestal gezet wordt. Het is blijkbaar bon ton om na een verliesmatch alles van ons af te kraken, terwijl de tegenstander een fantastische ploeg wordt. Typisch Belgisch/Vlaams/Aalsters gedrag??


07 Feb 2017, 11:08
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
Zoals altijd/vaak ligt de waarheid in het midden.

Hebben we een ploeg die deftig kan voetballen : Ja, we mogen niet vergeten dat we al een aantal zeer goede matchen gezien hebben van dees ploeg (die niet allemaal winst opleverden)
Ontbreken we bij momenten maturiteit : Ja, ook logisch met zo een jonge kern
Zitten in deze kern een aantal spelers waar je kan op verder bouwen :Jazeker
Zitten er een aantal in een dipje momenteel : Ja en dat kunnen we momenteel niet opvangen. Idem voor blessures.

Wat het negativisme betreft: We zen nu eenmaal wit-zwet. Dat zit in ons karakter en hoort bij de ontgoocheling van de nederlaag. Pak dat ook allemaal niet te serieus op.


07 Feb 2017, 13:06
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
DT schreef:
kheiremans schreef:
Diarra zou dat in principe toch moeten kunnen en ni vergeten dat we met veel jonkies spelen hé. Een aantal van de dingen die je aanhaalt hebben ook met maturiteit te maken.


Correct, maar waarom dan dat massale negativisme na een verliesmatch tegen een ploeg die gemiddeld 5 jaar ouder is en er financieel wat beter voorstaat? Er wordt hier gezaagd op het contract van Van Tricht en de nieuwe publiekslieveling Antoine-Curier maar is toch ook wel teken aan de wand dat A. Vanborm een aanbieding van Oudenaarde naast zich neerlegt en er dus ook andere dingen spelen...


t zal maar één ding zijn, dat van het zwarte geld. Die mannen verdienen daar goed hun boterhammeke.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


07 Feb 2017, 13:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
tympanum2 schreef:
Ik zeg niet dat die kerel geen goeie traptechniek heeft, maar dat hij hier door velen op een toch wel heel hoge piedestal gezet wordt. Het is blijkbaar bon ton om na een verliesmatch alles van ons af te kraken, terwijl de tegenstander een fantastische ploeg wordt. Typisch Belgisch/Vlaams/Aalsters gedrag??

Je doet anders wel zelf mooi mee aan die polarisatie hoor.
Ik kan begrijpen dat de ontgoocheling bij vele supporters voelbaar is, je bent gisteren voor een zoveelste keer dit seizoen met de neus op de feiten gedrukt, zijnde dat ondanks de mooie heropbouw, de wonderbaarlijk goede kern die er met een beperkt budget en in buitengewone omstandigheden is neergezet deze ploeg te kort komt als het matchen zijn die beslissen of we de top van deze reeks mogen ambiëren.

En niemand die dan zegt die heel de huidige kern terug moet plaats ruimen hé ? Maar het zal wel moeten herbekeken worden, meer aandacht voor complementariteit, flexibele spelstijlen, mix jong oud, mix gestalte en wendbaarheid,... Op dat vlak zie ik (zie post DT) ook de contradictie niet dat er van deze kern gerust een paar hun contract mogen verlengd worden? Niemand die hier schreeuwt om een tabula rasa toch ?

PS: dan is die nieuwe spits trouwens een verhaal welke wat vermengd wordt met bovenstaande, maar uiteindelijk heeft dit niets met de andere discussie te zien. Wat mij betreft is dit laatste een jammerlijke vergissing welke zeer moeilijk gekaderd kan worden in de optiek van een weldoordacht transferbeleid gebaseerd op financieel evenwicht. Met de transfer van Antoinne verliest men wat credibiliteit die nochtans zorgvuldig opgebouwd was in de voorbije maanden.

_________________
If you never try, you'll never know


07 Feb 2017, 20:19
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
tympanum2 schreef:
Dus als we een match winnen dan ligt het aan de zwakte van onze tegenstander, en als we ze verliezen ligt het aan onze zwakke ploeg. Zo blijf je bezig natuurlijk...Elk elftal dat wint tegen ons is bijna een wereldploeg, als ik zie hoe die 10 van Petegem bewierookt wordt lijkt het of die speelt over drie jaar de Champions League. Terwijl ik een gewone stevige voetballer zag die door de vrijheid die hij door het matchverloop kreeg vrolijk zijn gang kon gaan. Dat is ook realisme.


Den beste speler van de tegenstander, die U trouwens in de heenronde ook al heeft pijn gedaan (met oa. 2 identieke goals), teveel ruimte laten is wel een zwakte van uw eigen team, hoor. Los van 't feit of die zwakte bij den trainer ligt door slechte tactiek toe te passen OF bij de spelers die de goede tactiek op het terrein niet (kunnen) omzetten in praktijk.

Just gelezen op officiële site dat Baras terug aansluit bij de kern met loopoefeningen.
Op naar de laatste 10 matchen, en de eindronde veilig stellen, waarin baras zijn duivels mag ontbinden :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


07 Feb 2017, 20:36
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: eendracht aalst -sk halle
Timoilsjt schreef:
tympanum2 schreef:
Dus als we een match winnen dan ligt het aan de zwakte van onze tegenstander, en als we ze verliezen ligt het aan onze zwakke ploeg. Zo blijf je bezig natuurlijk...Elk elftal dat wint tegen ons is bijna een wereldploeg, als ik zie hoe die 10 van Petegem bewierookt wordt lijkt het of die speelt over drie jaar de Champions League. Terwijl ik een gewone stevige voetballer zag die door de vrijheid die hij door het matchverloop kreeg vrolijk zijn gang kon gaan. Dat is ook realisme.


Den beste speler van de tegenstander, die U trouwens in de heenronde ook al heeft pijn gedaan (met oa. 2 identieke goals), teveel ruimte laten is wel een zwakte van uw eigen team, hoor. Los van 't feit of die zwakte bij den trainer ligt door slechte tactiek toe te passen OF bij de spelers die de goede tactiek op het terrein niet (kunnen) omzetten in praktijk.

Just gelezen op officiële site dat Baras terug aansluit bij de kern met loopoefeningen.
Op naar de laatste 10 matchen, en de eindronde veilig stellen, waarin baras zijn duivels mag ontbinden :EA:


De eindronde is zo goed als binnen, zeker als Petegem geen licentie vraagt!!!


07 Feb 2017, 20:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst