Diegem - EA - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Diegem - EA 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3873
Leeftijd: 46
Bericht Re: Diegem - EA
Klopt helemaal. Dat is nu het risico van 2 matchen winnen...de kern lijkt alweer sterk genoeg. Je hebt zeker nog een spits nodig, zelfs een middenvelder die bv. op de plaats van De Vriendt/VD Eynde kan spelen. Als er zich 2 blesseren of schorsingen, zit je al in moeilijkheden. Momenteel hebben we ook niet echt gevaar vanop de flanken. Ik denk dat je misschien achteraan vrij safe zit. Je hebt daar nog een Ryckaert op de bank en je kan nog altijd schuiven met De Vriendt.
Nu Swinnen weg is zou ik zelfs een tweede keeper durven aanwerven. Met alle respect voor Beerens, maar hij is zeer zwak. Iedere kans de naam waardig is het bingo...
Een spits is broodnodig en een goede middenvelder er nog bij is geen overbodige luxe!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


21 Aug 2023, 13:19
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 412
Bericht Re: Diegem - EA
Mitch zijn invalbeurt van 30 minuten was toch redelijk dramatisch, gezien zijn blessures van de laatste seizoenen lijkt mij dat echt geen basismateriaal meer als je voor de titel wil spelen.
Zijn broer vond ik wel heel goed, sterk aan de bal en in de duels en kan ook een man voorbij.
Die 2de gele kaart was wel heel dom en kon eigenlijk ook rechtstreeks rood geweest zijn.
Verdediging stond heel goed en centraal middenveld ook vond ik, maar er zit in deze kern toch nog te weinig creativiteit en scorend vermogen.
Als Swinnen vertrekt moet er ook nog een keeper bij.
Hopelijk wordt alles op de competitie gezet en worden er tegen Bergen geen onnodige risico’s genomen.
Maar een match tegen Dender zal financieel dan weer in de ogen blinken….


21 Aug 2023, 13:40
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 717
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Diegem - EA
Benieuwd wanneer we iets zullen vernemen van de aangekondigde versterking en ze op de officiële site eens het team zullen aanpassen (Swinnen is weg en staat er nog op terwijl Mikulic er nog niet in staat)


21 Aug 2023, 13:54
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 432
Bericht Re: Diegem - EA
wevege schreef:
Benieuwd wanneer we iets zullen vernemen van de aangekondigde versterking en ze op de officiële site eens het team zullen aanpassen (Swinnen is weg en staat er nog op terwijl Mikulic er nog niet in staat)


FERHAD AYAZ KOMT NAAR EA
FLANKSPELER


21 Aug 2023, 18:58
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 717
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Diegem - EA
Goed, is linker flank aanvaller.
1,78m groot en heeft zowel de Turkse als de Zweedse nationaliteit.
Heeft contract van 2 jaar zoals keeper Mikulic


21 Aug 2023, 19:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 115 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst