EA - Voorde-Appelterre | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 EA - Voorde-Appelterre 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 240
Bericht EA - Voorde-Appelterre
De onvervalste topper waar iedereen al maanden naartoe leeft!!! Allez, toch als ge supporter van Appelterre zijt. In de krant enkele opmerkelijke quotes van Van Acker

In de hoop dat de tegenstander dit forum niet leest; Falko zal volgens mij nog niet starten. Ik durf er zelfs geld op te zetten.

Ook zeer vreemd om uw kern pas eergisteren bij elkaar te roepen na 2 weken congé als ge binnen 3 dagen al een belangrijke match hebt.


04 Jan 2024, 11:21
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 447
Leeftijd: 33
Bericht Re: EA - Voorde-Appelterre
Smeirff schreef:
De onvervalste topper waar iedereen al maanden naartoe leeft!!! Allez, toch als ge supporter van Appelterre zijt. In de krant enkele opmerkelijke quotes van Van Acker

In de hoop dat de tegenstander dit forum niet leest; Falko zal volgens mij nog niet starten. Ik durf er zelfs geld op te zetten.

Ook zeer vreemd om uw kern pas eergisteren bij elkaar te roepen na 2 weken congé als ge binnen 3 dagen al een belangrijke match hebt.

Normaal werden de trainingen toch hervat op 27 december?


04 Jan 2024, 12:21
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 240
Bericht Re: EA - Voorde-Appelterre
Josken11 schreef:
Smeirff schreef:
De onvervalste topper waar iedereen al maanden naartoe leeft!!! Allez, toch als ge supporter van Appelterre zijt. In de krant enkele opmerkelijke quotes van Van Acker

In de hoop dat de tegenstander dit forum niet leest; Falko zal volgens mij nog niet starten. Ik durf er zelfs geld op te zetten.

Ook zeer vreemd om uw kern pas eergisteren bij elkaar te roepen na 2 weken congé als ge binnen 3 dagen al een belangrijke match hebt.

Normaal werden de trainingen toch hervat op 27 december?

Ja, ik beroep mij op de quote van Regi in HLN. Meeste van onze buitenlanders zaten nog in’t buitenland op oudejaarsavond. Die gaan er volgens mij niet zo best uitkomen.


04 Jan 2024, 19:43
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: EA - Voorde-Appelterre
Op 27 december was iedereen aanwezig op training, behalve Mikulic, Belesi (gekwetst) en Falko (gekwetst) , ik zou me daar dus geen zorgen over maken...

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


05 Jan 2024, 10:18
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 447
Leeftijd: 33
Bericht Re: EA - Voorde-Appelterre
elfahem schreef:
Op 27 december was iedereen aanwezig op training, behalve Mikulic, Belesi (gekwetst) en Falko (gekwetst) , ik zou me daar dus geen zorgen over maken...

Ben eens benieuwd naar zondag. Regi verkondigd al maanden dat ze er pas na Nieuwjaar zouden staan en tot dan was het niet te veel schade oplopen. Laat ons hopen dat we dat op het veld gaan terug zien...


05 Jan 2024, 16:00
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 270
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Voorde-Appelterre
3 woorden voor dit slecht, slechter, slechts wat was dit.


07 Jan 2024, 18:35
Scholier

Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54
Berichten: 172
Leeftijd: 69
Locatie: Kreta
Bericht Re: EA - Voorde-Appelterre
LOS KAMPIOEN, ZET ER JE GELD MAAR OP


07 Jan 2024, 19:26
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: EA - Voorde-Appelterre
Abominabel.
Ne keeper die gekwetst in de goal staat en moet blijven staan.
En Mrsic, mocht dat een Belgische speler van uw beloften zijn die geraakte nooit op het blad. En Regi, die die een ganse match laat staan.
En koffie in plastic bekers.
Comedy capers.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


07 Jan 2024, 19:36
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EA - Voorde-Appelterre
T wordt tijd dat Regi eens durft voetballen en uitgaan van eigen kracht. Veel te weinig durf en voetbal in ons spel.

En keuzes durven maken.

Ja, Race was goed voor zijn blessure en ook Burssens en De Backer zijn goed. Maar dat betekent niet dat je uw opstelling moet aanpassen en plots met 3 vanachter gaan spelen, wat totaal niet werkte.

Zelfde voor Mrsic. Begon goed bij ons, maar je moet hem op de 10 zetten, niet op de 6 zoals de laatste weken. Dan laat je hem beter uit de ploeg.

Angelov scoorde in het begin ook meer. Maar nu staat hij lager. Hij werkt hard en doet dat goed, maar ik zie hem liever als diepe spits. Durven kiezen tussen Angelov en Mili.


07 Jan 2024, 20:25
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EA - Voorde-Appelterre
En voor de mannen met de vlaggen in de spionkop, de vlaggen zijn leuk bij opkomst van de spelers of een goal ofzo.

Maar daar een ganse match mee zwaaien is heel storend voor de mensen die bovenaan aan de spionkop staan. Belemmeren heel dikwijls ons zicht.


07 Jan 2024, 20:29
Online
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 412
Bericht Re: EA - Voorde-Appelterre
Schandalige prestatie en oververdiende overwinning voor Appelterre.
Nog geen enkele match goed voetbal gezien dit seizoen, maar hoewel ik blij was met de aanstelling van Van Acker moet ik zeggen dat het gewoon week na week slechter om slechter aan het worden is.
Je hebt geen middenveld en geen aanval, en als je dan ook nog eens met 3 achterin gaat starten en allemaal rechtsvoetige centrale verdedigers….
Na 1 minuut kon je al op achterstand staan en toch wat je tot de rust om u systeem aan te passen.
Ik zou er niet van verschieten dat we zoals vorig seizoen nog een serieuze terugval kennen.
Er zijn jongens die moeten spelen anders kan het niet dat je met een geblesseerde keeper blijft starten en een versleten spelverdeler die niet loopt blijft opstellen.
Als je het niveau vandaag vergelijkt van een Ponnet met een Mrcic…..
Ook die voorlijn van hun met Sarr,De Drie en Panneel is gewoon veel sterker dan onze buitenlandse profs die hier buiten veel geld opstrijken nog niets laten zien hebben.
Race steekt er bovenuit en met Angelov kan je met een targetspits naast ook nog iets doen maar voor de rest?
Goed dat die Simo vertrekt, stak er ook niet bovenuit.
Gelukkig heeft onze trainer kansen langs beide kanten gezien maar voor mij stond er vandaag maar 1 ploeg op het veld.
Prijs/kwaliteit is deze kern gewoon een ramp ook al sta je nog op die eerste plek.


07 Jan 2024, 20:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1406
Bericht Re: EA - Voorde-Appelterre
iendrachter schreef:
Schandalige prestatie en oververdiende overwinning voor Appelterre.
Nog geen enkele match goed voetbal gezien dit seizoen, maar hoewel ik blij was met de aanstelling van Van Acker moet ik zeggen dat het gewoon week na week slechter om slechter aan het worden is.
Je hebt geen middenveld en geen aanval, en als je dan ook nog eens met 3 achterin gaat starten en allemaal rechtsvoetige centrale verdedigers….
Na 1 minuut kon je al op achterstand staan en toch wat je tot de rust om u systeem aan te passen.
Ik zou er niet van verschieten dat we zoals vorig seizoen nog een serieuze terugval kennen.
Er zijn jongens die moeten spelen anders kan het niet dat je met een geblesseerde keeper blijft starten en een versleten spelverdeler die niet loopt blijft opstellen.
Als je het niveau vandaag vergelijkt van een Ponnet met een Mrcic…..
Ook die voorlijn van hun met Sarr,De Drie en Panneel is gewoon veel sterker dan onze buitenlandse profs die hier buiten veel geld opstrijken nog niets laten zien hebben.
Race steekt er bovenuit en met Angelov kan je met een targetspits naast ook nog iets doen maar voor de rest?
Goed dat die Simo vertrekt, stak er ook niet bovenuit.
Gelukkig heeft onze trainer kansen langs beide kanten gezien maar voor mij stond er vandaag maar 1 ploeg op het veld.
Prijs/kwaliteit is deze kern gewoon een ramp ook al sta je nog op die eerste plek.

Aha, transfer in de maak?


07 Jan 2024, 20:47
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: EA - Voorde-Appelterre
De Regi heeft een Carlken gedaan vandaag. Wat was dat zeg .
Al het goede van in het begin van het seizoen waar we konden op voort bouwen heeft de Regi naar de kloten gemaakt.
Angelov is een diepe spits Regiken , mrsic een 10 en ayaz één van de beste links midden van de laatste jaren en wat blijft er na 3-4 maanden nog van over ?
Niks 0.0 , een ayaz daar moet hij niet van weten das wel duidelijk, die mocht weer de bank warm houden een Devriendt zet hij dan op rechts en Burssens moet op links verdedigen in een drie mans verdediging :plat: .
Angelov wat was die zijn taak ? Op links hem ook kapot maken . En dan mrsic een 36 jarige nr 10 die nu plots op de 6 kilometers ruimte zou moeten toelopen :stom: , maar we gaan weer eens de nieuwe (buitenlandse ) spelers aanvallen en kritiek op geven. bravo :fuck: .
Vandaag Jilke en Devriendt samen ook geen 2 goei passen gegeven,maar daar lees je niks af , mag je niet zeggen he :kots:


07 Jan 2024, 21:07
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: EA - Voorde-Appelterre
witteken schreef:
De Regi heeft een Carlken gedaan vandaag. Wat was dat zeg .
Al het goede van in het begin van het seizoen waar we konden op voort bouwen heeft de Regi naar de kloten gemaakt.
Angelov is een diepe spits Regiken , mrsic een 10 en ayaz één van de beste links midden van de laatste jaren en wat blijft er na 3-4 maanden nog van over ?
Niks 0.0 , een ayaz daar moet hij niet van weten das wel duidelijk, die mocht weer de bank warm houden een Devriendt zet hij dan op rechts en Burssens moet op links verdedigen in een drie mans verdediging :plat: .
Angelov wat was die zijn taak ? Op links hem ook kapot maken . En dan mrsic een 36 jarige nr 10 die nu plots op de 6 kilometers ruimte zou moeten toelopen :stom: , maar we gaan weer eens de nieuwe (buitenlandse ) spelers aanvallen en kritiek op geven. bravo :fuck: .
Vandaag Jilke en Devriendt samen ook geen 2 goei passen gegeven,maar daar lees je niks af , mag je niet zeggen he :kots:


Ik was heel blij met de komst van Regi en vond hem de man die we nodig hadden. En op gebied van organisatie, groepsgeest, .. heeft hij waarschijnlijk goed werk gedaan.

Maar akkoord met witteken dat het spel en de resultaten de laatste weken meer door de keuzes van Regi dan door de spelers komen.

Zoals ik ook al zei: Mrsic is een baller voor op de 10. Heeft veel te weinig duelkracht, loopvermogen, vechtlust, ... voor de rol die hij nu moet vervullen. Angelov rendeert veel beter als diepe spits dan op de flank. En Devriendt is zeker gegroeid en heeft kwaliteiten. Maar ik zou meestal ook eerder met Ayaz starten en Devriendt als invaller.

Tijd voor Regi om hem te herpakken of zijn tweede EA periode zou op een sisser kunnen aflopen


07 Jan 2024, 21:27
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3873
Leeftijd: 46
Bericht Re: EA - Voorde-Appelterre
filip.dhose schreef:
iendrachter schreef:
Schandalige prestatie en oververdiende overwinning voor Appelterre.
Nog geen enkele match goed voetbal gezien dit seizoen, maar hoewel ik blij was met de aanstelling van Van Acker moet ik zeggen dat het gewoon week na week slechter om slechter aan het worden is.
Je hebt geen middenveld en geen aanval, en als je dan ook nog eens met 3 achterin gaat starten en allemaal rechtsvoetige centrale verdedigers….
Na 1 minuut kon je al op achterstand staan en toch wat je tot de rust om u systeem aan te passen.
Ik zou er niet van verschieten dat we zoals vorig seizoen nog een serieuze terugval kennen.
Er zijn jongens die moeten spelen anders kan het niet dat je met een geblesseerde keeper blijft starten en een versleten spelverdeler die niet loopt blijft opstellen.
Als je het niveau vandaag vergelijkt van een Ponnet met een Mrcic…..
Ook die voorlijn van hun met Sarr,De Drie en Panneel is gewoon veel sterker dan onze buitenlandse profs die hier buiten veel geld opstrijken nog niets laten zien hebben.
Race steekt er bovenuit en met Angelov kan je met een targetspits naast ook nog iets doen maar voor de rest?
Goed dat die Simo vertrekt, stak er ook niet bovenuit.
Gelukkig heeft onze trainer kansen langs beide kanten gezien maar voor mij stond er vandaag maar 1 ploeg op het veld.
Prijs/kwaliteit is deze kern gewoon een ramp ook al sta je nog op die eerste plek.

Aha, transfer in de maak?


Simo is al vertrokken. (Familie) Kon niet aarden in België, dus in onderling overleg uit elkaar gegaan. Het verbaast me wel dat sommigen dat blijkbaar goed vinden. Ik vond Simo een oerdegelijke, vinnige en snelle linksback, beter dan De Vriendt - die ook liever op middenveld speelt. Maar kijk, het zal dus De Vriendt worden want anderen heb je daar niet.

De match was een platte ramp, nadat het al weken slecht is. Ik hoop dat men volgend seizoen eens de betere spelers gaat halen uit onze reeks of die er net boven en minder buitenlandse profs.

Ze zullen de ruggen moeten rechten tegen Zelzate want die gaan met veel vertrouwen komen!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


07 Jan 2024, 22:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 109 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst