Denderleeuw - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 21
 Denderleeuw 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
poipeplekker schreef:
[..]



Op het forum van sport25 zit je bij hoog en bij laag te beweren dat Sterchele reageerde op provocaties van thuissups die op OHL-spelers zouden gespuwd en met geld gegooid hebben VOOR dat de 1-1 viel, terwijl er gewoon niet de minste provocatie was van FCD-kanrt. Nu haal je iets aan dat na de match gebeurd is, oa dat gefrustreerde FCD-fans Sterchele zaten op te wachten aan de supporterstunnel, terwijl ik daar ook geen rochels en geld zien vliegen heb en ik stond er met mijn neus op. Wat is het nu feitelijk? :hmm: Mij kan het niet schelen dat er ongeregeldheden aangekaart worden, graag zelfs, maar ge moet ons niet zitten zwart maken met zaken die niet kloppen. PUNT.


aaaah, ik voel me alweer thuis op het forum :boks: :zot:

_________________
es da ier e fistjen...


18 Mei 2005, 18:13
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7466
Leeftijd: 35
boris clitoris schreef:
[..]



aaaah, ik voel me alweer thuis op het forum :boks: :zot:


boris is duidelijk back :dans: :grijns:


18 Mei 2005, 18:15
Ik heb op het oude forum nog es het "FC Lieje kak topicske" gelezen: man man, hilarisch.
:lachen: Ik was er bij nader inzien "bosj op" wat betreft het seizoen van den Iejndracht en FCD.


18 Mei 2005, 23:37
Bartos schreef:
[..]



Er moeten minstens nog 2 ploegen alleszins naast een licentie grijpen vooraleer Denderleeuw kan promoveren, want als Virton ernaast pakt, spelen gewoon zowel Wezet als OH Leuven volgend seizoen in tweede.


Dromen zijn bedrog.


19 Mei 2005, 11:04
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Der mankeert hier nog nen hoop volk van Denderleeuw zenne, waar zitten o.a. djsimson en Kamiel Kafka hé ;-) ?


19 Mei 2005, 11:13
Bartos schreef:
Der mankeert hier nog nen hoop volk van Denderleeuw zenne, waar zitten o.a. djsimson en Kamiel Kafka hé ;-) ?


De weg kwijt :fluit:


19 Mei 2005, 11:15
Bartos schreef:
Der mankeert hier nog nen hoop volk van Denderleeuw zenne, waar zitten o.a. djsimson en Kamiel Kafka hé ;-) ?


:lachen: :lachen:

en zorro en prospeir joeplaboem :lachen:


19 Mei 2005, 11:16
Bartos schreef:
[..]



Sommigen hebben er precies al wa meer problemen mee dat de ziel van de club verdwijnt dan anderen hé. Ge kunt er in berusten, maar om dan zoals bawa daar met zoveel fierheid op te reageren, daar kan ik met mijn gezond verstand absoluut niet bij.

Alleszins alle respect, poip, dat gij tenminste ook nog eens gedacht hebt aan de mensen van Atom die wel hunne voetbal kwijt zijn. Spijtig dat anderen daar veel gemakkelijker overgaan.


Ik ken een aantal Atom-sups en ik weet hoe moeilijk ze het gehad hebben tijdens de laatste competitiematch ooit van hun ploeg. Sommigen zijn zelfs niet meer gegaan, omdat ze het niet aankonden.

Voor ons lijkt het misschien minder erg, omdat we in Denderleeuw blijven spelen, maar ik vrees dat mijn gemoed de zondag meer dan eens zal volschieten. 'k Heb het sedert de uitschakeling zondag erg moeilijk. Ik ga nu zondag dan ook enkel maar mee op uitdrukkelijke vraag van mijn vriendin, die wel wilt gaan. Had het van mij afgehangen, ik was niet meer gegaan. 'k Heb nu al ver tranen in mijn ogen als ik eraan denk. :snif:


19 Mei 2005, 12:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13164
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
wat is er zondag te doen misschien? matchke tussen Denderleeuw en Denderhoutem ofzo ? :huh:


19 Mei 2005, 13:01
placietjen schreef:
wat is er zondag te doen misschien? matchke tussen Denderleeuw en Denderhoutem ofzo ? :huh:


troostingsfinale FCD - Sprimont....

Dat gedrocht ontbrak er nog aan. :fy:


19 Mei 2005, 13:02
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
placietjen schreef:
wat is er zondag te doen misschien? matchke tussen Denderleeuw en Denderhoutem ofzo ? :huh:


Troosting in de eindronde tussen Denderleeuw en Sprimont. Maar als ik het juist heb, is wel nog niet bekend waar.


19 Mei 2005, 13:02
Bartos schreef:
[..]



Troosting in de eindronde tussen Denderleeuw en Sprimont. Maar als ik het juist heb, is wel nog niet bekend waar.


Toch wel, om 15u in het Florent Beeckmanstadion....


19 Mei 2005, 13:03
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
placietjen schreef:
wat is er zondag te doen misschien? matchke tussen Denderleeuw en Denderhoutem ofzo ? :huh:


denderleeuw-sprimont, troostingsfinale ;)


19 Mei 2005, 13:03
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
Toch wel, om 15u in het Florent Beeckmanstadion....


Moet da nie op neutraal terrein gespeeld worden?


19 Mei 2005, 13:05
Trouwens, elk doet wat hem wil, dus ook bawa, maar ik ga nooit een sjaal, truitje of wat dan ook van de nieuwe fusieploeg kopen. Mijn hart blijft blauw-zwart. De mannen van Atom die overkomen, doen wat ze willen. Komen ze in rood-zwart, geen probleem, maar ik blijf in blauw-zwart komen.

De fusie was noodzakelijk en is een belangrijke stap toekomstgericht, allemaal mee akkoord, en het kan iets moois worden, maar gevoelsmatig ligt dat allemaal veel moeilijker. Op den duur supportert voor iets waar ge niet de minste affiniteit mee hebt.

:Worship: Denjerlie FC!!! :Worship:


19 Mei 2005, 13:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst