|
Pagina 5 van 5 |
[ 62 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 |
Auteur | Bericht |
---|---|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 42 Locatie: Aalst |
Bericht Re: nominaties oscars 2009
salvador schreef: Op 16 mei 2009 om 23 uur 27 stond ik, Salvador, met mijn naam bij elk onderdeel van het forum, ik had dus op elk van die onderdelen de meest recente post. Krijg ik nu en oscar-nominatie voor het stomste record??? Mijn stem zou je alvast krijgen. Ik dacht ook al dat er iets niet klopte, plots zoveel activiteit op het forum, en dan nog in alle subforums. |
17 Mei 2009, 9:40 |
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13181 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: nominaties oscars 2009
salvador schreef: Op 16 mei 2009 om 23 uur 27 stond ik, Salvador, met mijn naam bij elk onderdeel van het forum, ik had dus op elk van die onderdelen de meest recente post. Krijg ik nu en oscar-nominatie voor het stomste record??? Akkoord, als de rest zich neerlegt bij het feit dat gij hem gaat winnen. Want anders gaan we hier nog wat meemaken qua recordpogingen waarschijnlijk _________________ If you never try, you'll never know |
17 Mei 2009, 10:23 |
|
Pagina 5 van 5 |
[ 62 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 |