Nooit Off-topic - Pagina 905 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13565 berichten ]  Ga naar pagina 1 901 902 903 904 905
 Nooit Off-topic 
Auteur Bericht
Ancien

Bericht Re: Nooit Off-topic
Aalst -

De verkrotte panden die Aalst renoveerde naar ‘Prikkelwoningen’ met als doel Rechteroever op te waarderen, zijn te duur en raken niet verkocht. Het eerste huis alleen al wordt te koop gezet met een verlies van minstens 120.000 euro.

De Prikkelwoningen zijn een onderdeel van het Prikkelproject dat als doel heeft rechteroever als waardevol stadsdeel te stimuleren. Door verkrotte woningen op te kopen en te renoveren, wilde stadsdochter AGSA de binnenstad vernieuwen.

Maar het beleid heeft gefaald, geeft schepen van Wonen Sarah Smeyers (N-VA) toe. “De Prikkelwoningen hebben niet het beoogde resultaat gehaald”, zegt ze. Momenteel wordt afgewogen of de laatste twee Prikkelwoningen in de Drie Sleutelstraat en de Borluutstraat überhaupt nog opgetrokken worden.

De vier Prikkelwoningen die al gebouwd zijn, waarvan drie in Groenstraat nummer 3 en één in Groenstraat 164, lijken immers op een verlies af te stevenen. Van de eerste is het al zeker, daar legt oppositiepartij Open VLD pijnlijk de klemtoon op. “De sociale woning die men gebouwd heeft in de Groenstraat 164 heeft 336.000 euro gekost en mag voor maximaal 222.000 op de markt worden gezet”, zegt gemeenteraadslid Frans Penne (Open VLD), die in de raad van bestuur van AGSA zetelt. “Ook voor de drie woningen die in de Groenstraat 3 gebouwd zijn, rijzen er problemen. Die worden verkocht voor 230.000 euro en tweemaal 235.000 euro, wat net de bouwkost zou moeten dekken. Maar er dagen ook hier geen kopers op, dus het verlies staat in de sterren geschreven.”
:crazy: :crazy: :crazy: aalsterse politiek....en wij maar belastingen betalen....

02 Dec 2016, 9:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 44
Ik zie mijn online-status graag als "verborgen".
Vroeger lukte dit door daar op het gebruikerspaneel gewoon op te klikken, maar nu werkt dat niet meer.
Nog iemand dat probleem?
Kan dat opgelost worden?

29 Mar 2017, 13:10
Ancien

Leeftijd: 47
Schepper schreef:
Vroeger lukte dit door daar op het gebruikerspaneel gewoon op te klikken, maar nu werkt dat niet meer.
Nog iemand dat probleem?
Kan dat opgelost worden?

Hier ook van hetzelfde!

29 Mar 2017, 18:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 62
DavidSeal schreef:
Schepper schreef:
Nog iemand dat probleem?
Kan dat opgelost worden?

Hier ook van hetzelfde!

moderators hebben dat uitgezet omwille van terreurdreiging van sommige sups :lol:

29 Mar 2017, 20:14
Miniem

zwetzat schreef:
DavidSeal schreef:
Schepper schreef:
Nog iemand dat probleem?
Kan dat opgelost worden?

Hier ook van hetzelfde!

moderators hebben dat uitgezet omwille van terreurdreiging van sommige sups :lol:

:lol:

30 Mar 2017, 9:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13565 berichten ]  Ga naar pagina 1 901 902 903 904 905