AjoinenCup IX - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 AjoinenCup IX 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Volgende week krijgen we een FINALE met FC De Kloppers tegen VC Alosta United.

FC De Kloppers versloeg in een spannend duel fc ertvelde met 2-1.
VC Alosta United had het iets makkelijker met een 0-4 overwinning bij Oilsjteneers.


Woensdag 12 april:

finale: FC De Kloppers - VC Alosta United
troosting: fc ertvelde - Oilsjteneers


Ik hoop voor de primeur te kunnen zorgen om als eerste ploeg 2 keer na mekaar den AjoinenCup te winnen. Xavier, vet u benen mor al in hé ;-)

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


05 Apr 2006, 20:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
En ik dacht eerst toch nog verder te doen na deze AjoinenCup, maar doordat er hier een zware verbouwperiode voor de deur staat, zal ik daar de eerste maanden gewoon de tijd niet meer toe hebben.
Ik zal al content zijn als ik het forum en mijn hattrick-ploegske zelf geregeld kan raadplegen.

Ik ben wel bereid om eventueel na die periode (kan snel oplopen tot 6 maanden) opnieuw de taak op mij te nemen.
Kandidaat overnemers in die periode of eventueel definitief, mogen zich alvast melden :-)

_________________
*** Iendracht Forever ***

*** Com'on you Spurs ***


05 Apr 2006, 20:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Morgen wordt alweer de finale van de AjoinenCup afgewerkt.

Meteen was dit (alvast voor mij) de negende en laatste AjoinenCup als organisator.
Zoals reeds eerder gemeld, starten we hier binnenkort aan grote verbouwingen en zal de tijd er niet meer zijn om de AjoinenCup naar behoren te organiseren.

Aangezien niemand op mn vraag inging, ga ik er van uit dat de AjoinenCup voor een tijdje in de diepvries verdwijnt, wat niet wil zeggen dat hij er nooit meer zal uitkomen.
Misschien zal mede daardoor de honger bij sommige ex-deelnemers opnieuw groter worden om toch opnieuw aan de Cup deel te nemen.

_________________
*** Iendracht Forever ***

*** Com'on you Spurs ***


11 Apr 2006, 20:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
VC Alosta United is de winnaar geworden van AjoinenCup IX.
United versloeg in de finale FC DE KLOPPERS met 1-5.

In de wedstrijd voor de derde plaats won fc ertvelde tegen Oilsjteneers met 3-0

Eindrangschikking AjoinenCup IX

1. VC Alosta United (V.249)
2. FC DE KLOPPERS (VI.835)
3. fc ertvelde (V.247)

_________________
*** Iendracht Forever ***

*** Com'on you Spurs ***


12 Apr 2006, 15:17
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Nu de negende en voorlopig laatste Ajoinencup er definitief opzit, wil ik toch nog een woordje van dank richten aan Bjorn. Bedankt man voor 9 vlekkeloze georganiseerde cups, bedankt voor ervoor te zorgen dat we een extra pigment konden toevoegen aan onze oefenmatchen, bedankt voor fantastische forumdiscussies over de forumtoppers die deze cup voortbracht en al het plezier errond, bedankt voor de ongetwijfeld vele tijd die ge hierin gestoken hebt, bedankt voor alle schitterende momenten die den Ajoinencup ons gebracht heeft, Bjorn  :Worship: !

En ik hoop uit de grond van mijn hart dat we ooit de come-back mogen meemaken van den Ajoinencup, ik zal alleszins meteen klaarstaan als het zo ver is.


12 Apr 2006, 15:37
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5531
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Heel spijtig dat de nieuwe Ajoinencup niet doorgaat. K heb nog niet zo lang een Hattrick ploeg en dit zou mijn eerste deelname worden. K hoop dat er later toch nog een nieuwe editie komt en dat degenen die nu ingeschreven waren dan verwittigd worden.

Ter vervanging het ik me via de website http://www.databased.at/hattrick/cupmanager/ dan maar ingeschreven voor de Batswaffel Cup 3 (via training cups). Nadeel hiervan is dat het internationaal is en er dus reiskosten zijn bij verplaatsingen.

Ik zou het heel tof vinden moesten nog wat mensen van dit forum zich bij deze cup inschrijven (er zijn nog meer dan 20 plaatsen). Op die manier zouden de ajoinen toch goed vertegenwoordigd zijn en kan het ook nog leuk worden…

Batswaffel Cup 3__[link=http://databased.at/hattrick/cupmanager/?id=14116][br] [br] informatie: 32 teams in 8 groepen met een knockout fase[br] de eerste ronde wordt gespeeld vanaf: 22.06.2006 (~03.08.2006 = 9/29-15/29)[br] taal: Nederlands[br] teams die zich al aangemeld hebben: 5/32[br] [br] For the 3rd time the Batswaffel Cup is held. 24 teams divided in 6 groups. The best numbers 1 en 2 plus the best number 3 advance to the 2e round and so on..[br]We are looking for teams all over the world so come on and join...[br] [br] de bekerbeheerder is: calle1977 eigenaar van Batswaffel Utd. [teamid=206966] [br]


31 Mei 2006, 13:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst