|
Pagina 13 van 13 |
[ 190 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 |
Auteur | Bericht |
---|---|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Eendracht Aalst Lede
Jari Bauwens is mij toch ook al zeer positief opgevallen. Het probleem volgens mij is dat er geen bank is. Op Blankenberge zag je dat het heel vlug in mekaar stuikt als er een paar uitvallen.
Volgens een Lede supporter die ik op Blankenberge sprak, komen er wel nog twee heel degelijke spelers terug uit blessure, waarvan wel één pas na Nieuwjaar. |
26 Sep 2024, 11:12 |
|
nieuw in de eerste ploeg
Iemand die iets weet ivm De Smet ? Zag ik vorig seizoen aan het werk en vind hem een goeie centrale verdediger. Kan ook geblesseerd zijn natuurlijk.
_________________ WOEF |
26 Sep 2024, 20:40 |
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2317 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Ik kom deze maand ook eens zien met enkele oude supporters, hoe zit het zo met de sfeer en de opkomst?
|
27 Sep 2024, 7:36 |
|
nieuw in de eerste ploeg
Zienaa schreef: Ik kom deze maand ook eens zien met enkele oude supporters, hoe zit het zo met de sfeer en de opkomst? Opkomst : 500 à 600 Sfeer: Naar mijn gevoel een beetje ingehouden. De typische Eendracht ambiance met scherpe kritiek voor tegenstander en eigen ploeg, is er nog niet. |
27 Sep 2024, 8:46 |
|
nieuw in de eerste ploeg
Opnieuw winst ,doen het een pak beter dan verwacht.
Schitterende goal van Raf Leemans met een omhaal |
30 Sep 2024, 18:04 |
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3443 Leeftijd: 43 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Moses Chunga schreef: Zienaa schreef: Ik kom deze maand ook eens zien met enkele oude supporters, hoe zit het zo met de sfeer en de opkomst? Opkomst : 500 à 600 Sfeer: Naar mijn gevoel een beetje ingehouden. De typische Eendracht ambiance met scherpe kritiek voor tegenstander en eigen ploeg, is er nog niet. Een zeer familiale sfeer. De supporters van Lede zijn vriendelijke mensen, we hebben al goe kunnen kennismaken met hun clublied en zij met de enthous8aste eendracht supporters die de ploeg op het einde helpen over de streep trekken. Al vier keer gaan zien en vier keer een hele fijne namiddag. Spelers staan kort bij de supporters ... eens geen druk, gewoon voor het voetbal naar daar. Spelers ook nog niet één keer ontgoocheld als het gaat over inzet en vechtlust, en er staat voor dit niveau een zeer degelijke (zei het smalle) kern met Spelers die omwille van hun spel veel sympathie hebben van mij, zoals de werklust van Jelle en Arthur, de viste van Jari Bauwens en Raf Leemans, de snelheid van Wout Verkimpe het werk van onze zeer degelijke keeper etc. Ook Rosschaert lost veel op... t is altijd niks geweest maar wel spannend en zelden ontgoocheling tot nu toe. Voor en na de match is het rustig maar gezellig. |
03 Okt 2024, 12:05 |
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3443 Leeftijd: 43 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Moses Chunga schreef: Zienaa schreef: Ik kom deze maand ook eens zien met enkele oude supporters, hoe zit het zo met de sfeer en de opkomst? Opkomst : 500 à 600 Sfeer: Naar mijn gevoel een beetje ingehouden. De typische Eendracht ambiance met scherpe kritiek voor tegenstander en eigen ploeg, is er nog niet. Een zeer familiale sfeer. De supporters van Lede zijn vriendelijke mensen, we hebben al goe kunnen kennismaken met hun clublied en zij met de enthous8aste eendracht supporters die de ploeg op het einde helpen over de streep trekken. Al vier keer gaan zien en vier keer een hele fijne namiddag. Spelers staan kort bij de supporters ... eens geen druk, gewoon voor het voetbal naar daar. Spelers ook nog niet één keer ontgoocheld als het gaat over inzet en vechtlust, en er staat voor dit niveau een zeer degelijke (zei het smalle) kern met Spelers die omwille van hun spel veel sympathie hebben van mij, zoals de werklust van Jelle en Arthur, de vista van Jari Bauwens en Raf Leemans, de snelheid van Wout Verkimpe het werk van onze zeer degelijke keeper etc. Ook Rosschaert lost veel op... t is vaak nipt geweest maar wel spannend en zelden ontgoochelend tot nu toe. Voor en na de match is het rustig maar gezellig. |
03 Okt 2024, 12:05 |
|
Online nieuw in de eerste ploeg
Davy schreef: Moses Chunga schreef: Zienaa schreef: Ik kom deze maand ook eens zien met enkele oude supporters, hoe zit het zo met de sfeer en de opkomst? Opkomst : 500 à 600 Sfeer: Naar mijn gevoel een beetje ingehouden. De typische Eendracht ambiance met scherpe kritiek voor tegenstander en eigen ploeg, is er nog niet. Een zeer familiale sfeer. De supporters van Lede zijn vriendelijke mensen, we hebben al goe kunnen kennismaken met hun clublied en zij met de enthous8aste eendracht supporters die de ploeg op het einde helpen over de streep trekken. Al vier keer gaan zien en vier keer een hele fijne namiddag. Spelers staan kort bij de supporters ... eens geen druk, gewoon voor het voetbal naar daar. Spelers ook nog niet één keer ontgoocheld als het gaat over inzet en vechtlust, en er staat voor dit niveau een zeer degelijke (zei het smalle) kern met Spelers die omwille van hun spel veel sympathie hebben van mij, zoals de werklust van Jelle en Arthur, de vista van Jari Bauwens en Raf Leemans, de snelheid van Wout Verkimpe het werk van onze zeer degelijke keeper etc. Ook Rosschaert lost veel op... t is vaak nipt geweest maar wel spannend en zelden ontgoochelend tot nu toe. Voor en na de match is het rustig maar gezellig. Met hun clublied? Spelen ze dat af voor de wedstrijd? 1 ding staat vast, dit nieuwe bestuur en ondersteuners doen het gewoon goed, zeer goede communicatie. Mss voelt het ooit terug als ‘mijn club’ aan. |
03 Okt 2024, 14:04 |
|
forumlegende
Xander schreef: Davy schreef: Moses Chunga schreef: Opkomst : 500 à 600 Sfeer: Naar mijn gevoel een beetje ingehouden. De typische Eendracht ambiance met scherpe kritiek voor tegenstander en eigen ploeg, is er nog niet. Een zeer familiale sfeer. De supporters van Lede zijn vriendelijke mensen, we hebben al goe kunnen kennismaken met hun clublied en zij met de enthous8aste eendracht supporters die de ploeg op het einde helpen over de streep trekken. Al vier keer gaan zien en vier keer een hele fijne namiddag. Spelers staan kort bij de supporters ... eens geen druk, gewoon voor het voetbal naar daar. Spelers ook nog niet één keer ontgoocheld als het gaat over inzet en vechtlust, en er staat voor dit niveau een zeer degelijke (zei het smalle) kern met Spelers die omwille van hun spel veel sympathie hebben van mij, zoals de werklust van Jelle en Arthur, de vista van Jari Bauwens en Raf Leemans, de snelheid van Wout Verkimpe het werk van onze zeer degelijke keeper etc. Ook Rosschaert lost veel op... t is vaak nipt geweest maar wel spannend en zelden ontgoochelend tot nu toe. Voor en na de match is het rustig maar gezellig. Met hun clublied? Spelen ze dat af voor de wedstrijd? 1 ding staat vast, dit nieuwe bestuur en ondersteuners doen het gewoon goed, zeer goede communicatie. Mss voelt het ooit terug als ‘mijn club’ aan. Neen, een aantal oudere supporters beginnen dat te zingen na een doelpunt... |
03 Okt 2024, 14:41 |
|
nieuw in de eerste ploeg
Ben vorige zondag gaan zien tegen Kalken. Het aantal toeschouwers kan ik moeilijk inschatten, ik laat dit best aan anderen over.
Ik vond Kalken een moeilijk te ontwrichten ploeg. Een ploeg zonder echte uitblinkers, behalve de captain, Enzo Neve. Wat ne speler zeg, altijd op de juiste plaats, een normaal mens heeft 2 longen, ik denk dat deze er drie heeft. Voorts zag ik goede en nuttige looplijnen en een goeie lijnkeeper. Deed in de tweede helft 2 mooie reddingen. Bij Aalst-Lede lopen enkele goeie spelers, met Nicolas Van Peteghem, Jelle en Joren De Crick. Van Poelvoorde is niet meer van de jongste (33) en dat zie je toch vind ik, kan zich voor mij onvoldoende manifesteren. Mijns inziens is Aalst-Lede een ploeg voor de middenmoot. De punten die ze al op zak hebben zullen ze best goed kunnen gebruiken. Jammer dat Zwart er niet bij was, had ik graag eens bezig gezien. De Smet was er ook niet bij, vraag me trouwens af of die niet bruikbaar is als verdedigende middenvelder ipv in verdediging. Zou hem graag nog eens aan het werk zien. De sfeer was toch redelijk goed vond ik, ik ga dit seizoen beslitst nog enkele keren terug. _________________ WOEF |
09 Okt 2024, 16:15 |
|
Pagina 13 van 13 |
[ 190 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 |