Carnavalsmatch | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
 Carnavalsmatch 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 60
Bericht Carnavalsmatch
Mijn ticket is besteld, ik kijk er nu al naar uit. Het aftellen kan beginnen !

18 Jan 2025, 10:30
forumlegende

Bericht Re: Carnavalsmatch
Iemand een idee of er al wat kaarten verkocht zijn?

28 Feb 2025, 10:56
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 48
tympanum2 schreef:
Iemand een idee of er al wat kaarten verkocht zijn?

In een mail die de club gisteren gestuurd heeft over de match staat dat al bijna 2000 tickets verkocht zijn

Abonnees van HLN kunnen de match ook live volgen via de HLN app

28 Feb 2025, 11:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
De match is ook live op DAZN volgens Het Nieuwsblad.

28 Feb 2025, 17:24
nieuw in de eerste ploeg

Speel een goeie carnavalsmatch en je doet ongetwijfeld aan klantenbinding.

Doch wat voor een zootje was dit gisterenavond, zeg. Op die manier jaagt men supporters weg in plaats van ze goesting te doen krijgen om terug te komen.

Ik heb menig speler gezien die gewoon niet mee kan. Er zijn er ook verschillende die simpelweg geen goesting hebben om hun truitje nat te maken. Afserveren, zou ik zeggen. Voor mij waren er bij de thuisploeg drie goed : Kofi, Geenens en Remacle.

En wanneer zal men eens beseffen dat voetbal op gras dient gespeeld te worden. Ga anders eens kijken naar Machelen aan de Leie, die hebben een grasmat om jaloers op te zijn. Derde provinciale alstublief.

Ik kom dit seizoen sowieso niet meer kijken, het is niet om aan te zien. En start Casieris volgend seizoen als trainer dan kom ik ook niet, zo simpel is het, hij kan het gewoon niet. Er staat geen ploeg op het veld, en da's nog zacht uitgedrukt.

Binnen vijf jaar terug naar eerste nationale ? Er is nog veel werk op de plank hoor, héél veel.

01 Mar 2025, 8:59
nieuw in de eerste ploeg

Het is een feit dat Wetteren een sterkere ploeg heeft met spelers als een Joye,Panneel,Laroussi,Van Caelenbergh, als je dat lopen hebt kan je u achteraan al is een fout permiteren.
Wie hebben wij offensief die individueel iets kan forceren: 1 speler en dat is Koffi en ook Jelle De Crick zou dat kunnen maar moet nu noodgedwongen op linksachter staan.
Maar iemand die een goal kan maken is er gewoon niet.
Als je dan ook nog Favoreel en Leemans mist achterin en je daar een jeugdspeler van 19 zet die als laatste man begint te dribbelen dan is dat als trainer om problemen vragen tegen al dat aanvallend geweld van
Wetteren.
Van al die jeugdspelers die ze al gebracht hebben is enkel Remacle direct inzetbaar materiaal die in deze ploeg eigenlijk altijd moet starten, ondanks zijn leeftijd van 16 jaar een groot talent.
Waarom is er niet gestart met Lanckman of Van Den Eeckhout centraal achterin die ondanks hun leeftijd toch wel al meer ervaring hebben?
Voor veel spelers zal het de 1ste en laatste keer zijn dat ze is voor meer dan 2000 toeschouwers spelen dan zou je verwachten dat er toch wat meer inzet is ook.
Naar mijn persoonlijke mening zijn er teveel contracten verlengd van spelers die geen meerwaarde brengen.
Met Favoreel,Jelle De Crick,Joren De Crick,Rosschaert,Geenens,Lanckman,Remacle,Koffi,Bauwens en Hornick had het ruim voldoende geweest.
Koffi is nog niet verlengd en de broers De Crick zouden geen verlenging krijgen blijkbaar?
Wat is daar de reden voor?
Je staat 12 punten voor op een degradatieplaats waarvan die ploeg wel 2 matchen minder heeft,
gezien het aankomende programma zou het wel nog eens naar beneden kijken kunnen worden.
Na deze wanprestatie toch onmogelijk dat ze met de trainer gaan verder doen mag ik hopen.

01 Mar 2025, 10:01
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
iendrachter schreef:
Het is een feit dat Wetteren een sterkere ploeg heeft met spelers als een Joye,Panneel,Laroussi,Van Caelenbergh, als je dat lopen hebt kan je u achteraan al is een fout permiteren.
Wie hebben wij offensief die individueel iets kan forceren: 1 speler en dat is Koffi en ook Jelle De Crick zou dat kunnen maar moet nu noodgedwongen op linksachter staan.
Maar iemand die een goal kan maken is er gewoon niet.
Als je dan ook nog Favoreel en Leemans mist achterin en je daar een jeugdspeler van 19 zet die als laatste man begint te dribbelen dan is dat als trainer om problemen vragen tegen al dat aanvallend geweld van
Wetteren.
Van al die jeugdspelers die ze al gebracht hebben is enkel Remacle direct inzetbaar materiaal die in deze ploeg eigenlijk altijd moet starten, ondanks zijn leeftijd van 16 jaar een groot talent.
Waarom is er niet gestart met Lanckman of Van Den Eeckhout centraal achterin die ondanks hun leeftijd toch wel al meer ervaring hebben?
Voor veel spelers zal het de 1ste en laatste keer zijn dat ze is voor meer dan 2000 toeschouwers spelen dan zou je verwachten dat er toch wat meer inzet is ook.
Naar mijn persoonlijke mening zijn er teveel contracten verlengd van spelers die geen meerwaarde brengen.
Met Favoreel,Jelle De Crick,Joren De Crick,Rosschaert,Geenens,Lanckman,Remacle,Koffi,Bauwens en Hornick had het ruim voldoende geweest.
Koffi is nog niet verlengd en de broers De Crick zouden geen verlenging krijgen blijkbaar?
Wat is daar de reden voor?
Je staat 12 punten voor op een degradatieplaats waarvan die ploeg wel 2 matchen minder heeft,
gezien het aankomende programma zou het wel nog eens naar beneden kijken kunnen worden.
Na deze wanprestatie toch onmogelijk dat ze met de trainer gaan verder doen mag ik hopen.

Als Sint Denijs morgen wint komen ze op 8 punten met nog een match minder gespeeld...

01 Mar 2025, 11:50
Freak

troost u,de carnavalsmatch van uw ploeg is volgende week op hamme. :lol: 0-3 ..moine carnaval es goe begonnen... :plat:

01 Mar 2025, 11:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ]